1395/01/23 - 19 : 32
کد خبر: 11469
تراکتورسازان از اصفهان وارد «جاده قهرماني» شدند/تلفات يک ورود!
احرارخبر:تيم تراکتورسازي موفق شد با از پيش رو برداشتن تيم ذوب‌آهن، به جمع مدعيان قهرماني ليگ برتر بپيوندد.

تيم تراکتورسازي که در چارچوب هفته بيست و پنجم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي کشور جام خليج‌فارس، از ساعت 16:30 در استاديوم فولادشهر اصفهان به مصاف تيم ذوب‌آهن اين شهر رفته بود، موفق شد در نهايت اين تيم را با نتيجه 2 بر يک از پيش رو بردارد.

تراکتور وارد مي‌شود

اين ديدار که توانست تراکتورسازان را به چهل و يکمين امتياز خود در ليگ پانزدهم برساند، آنان را به قهرماني در اين رقابت‌ها نيز اميدوار کرد.

تراکتورسازان ديار آذربايجان که در حال حاضر تنها 5 امتياز کمتر از استقلال خوزستانٍ صدرنشين دارند، توانستند ديدار مقابل ذوب‌آهن را که يک ديدار 6 امتيازي محسوب مي‌شد، با پيروزي پشت سر بگذرانند و به يکي از ارزشمند‌ترين پيروزي‌هاي خود در ليگ پانزدهم دست پيدا کنند.

شاگردان امير قلعه‌نويي که توانسته بودند از باخت يک بر صفر، پيروزي شيرين 2 بر يک بسازند، از شهر اصفهان خود را وارد «جاده قهرماني» کردند تا در جمع 4 تيم برتر و مدعي ليگ برتر قرار بگيرند.

 تلفات يک ورود!

ورود تراکتورسازان به جمع مدعيان اما تلفات زيادي بر جاي گذاشت.حمله قلبي به 2 هوادار اين تيم که از آذربايجان براي تشويق تيم محبوب خود به اصفهان رفته بودند و انتقال آنان به بيمارستان، تا حد زيادي شيريني اين پيروزي را به کام تراکتورسازان تلخ کرد.

پس از بهبود يافتن اين 2 هوادار و بازگشت آنان به زندگي، اين بار نوبت خبر حمله قلبي به مديرعامل تراکتورسازي و بستري شدن او در همان بيمارستان بود که باعث نگراني بسياري از هواداران و عوامل تيم تراکتورسازي شد.

 مغضوب‌هايي که امير را به بازي برگرداندند

درخشش بختيار رحماني و خالد شفيعي هم شايد نکته جالب‌توجه پيروزي تراکتورسازان مقابل ذوب‌آهني‌ها باشد.2 بازيکني که هرکدام در مقطعي مورد غضب هواداران تراکتورسازي و امير قلعه‌نويي قرارگرفته بودند، در ديدار مقابل ذوب‌آهن به‌عنوان بازيکن تعويضي به زمين آمدند و توانستند عصاي دست سرمربي تيمشان شدند.

بختيار رحماني که در ابتداي حضورش در تبريز به خاطر دوري چندين ماهه از ميادين، نمي‌توانست آن بختيارٍ هميشگي و مورد انتظار هواداران باشد، انواع و اقسام توهين‌ها را تحمل کرد تا در چند هفته گذشته، تبديل به يکي از بهترين بازيکنان تراکتورسازي شود.بازيکن دوست‌داشتني تراکتورسازان در ديدار مقابل ذوب‌آهن نيز علي‌رغم نيمکت نشيني‌اش در نيمه اول، در نيمه دوم براي تراکتورسازي به ميدان آمده و توانست گل تساوي تيمش را هم به ثمر رسانده و با برگرداندن اين تيم به بازي، تعويض طلايي امير قلعه‌نويي لقب بگيرد.

خالد شفيعي هم که چندي پيش به دليل ترک بي‌اجازه تمرين تراکتورسازي، از سوي امير قلعه‌نويي در اختيار کميته انضباطي باشگاه قرارگرفته و حتي ديدار اين تيم مقابل سايپا را هم از دست داده بود، در اين ديدار توانست در نيمه دوم جاي آگوستو سزار را پر کرده و در دقايق پاياني، گل پيروزي‌بخش تراکتورسازان را به ثمر برساند.

 بازيکنان و مربيان 2 تيم بعد از بازي چه گفتند؟

بازيکنان و مربيان 2 تيم نيز طبق معمول هميشه پس از بازي به اظهارنظر درباره بازي پرداخته و نظرات خود را درباره آن ابراز مي‌کنند.

مهدي کياني، کاپيتان تيم تراکتورسازي در مورد پيروزي تيمش مقابل ذوب‌آهن، مي‌گويد: به بازيکنان و کادر فني تبريک مي‌گويم و به تيم حريف نيز براي بازي خوبشان خسته نباشيد بايد و بايد دانست ذوب‌آهن تيم قدرتمندي است و در ديدار امروز دو تيمي که در آسيا خوب ظاهر شده بودند به مصاف يکديگر رفتند و خوشبختانه تيم در دقايق آخر از اين ديدار سخت پيروز بيرون آمد و در يک بازي 6 امتيازي موفق شد. ما مي‌توانيم قهرمان ليگ باشيم و همه تلاش خود را براي حداقل کسب سهميه مي‌گذاريم.

محمدرضا اخباري، دروازه‌بان تيم تراکتورسازي نيز معتقد است اين تيم مي‌توانست در همان نيمه اول کار را يکسره کند، درباره اين ديدار مي‌گويد: تعويض‌هاي خوبي داشتيم و توانستند روند بازي را تغيير دهند اما بايد دانست تيم ما هم در نيمه نخست و هم در نيمه دوم از حريف بهتر بود و شانس‌هاي بسيار ما به گل تبديل نشد و در اين ديدار به حق خودمان رسيديم.

فرزاد حاتمي بازيکن تيم تراکتورسازي مي‌گويد: بازي سختي را مقابل ذوب‌آهن داشتيم و در کمتر تيمي توانسته در برابر اين تيم در اصفهان امتياز کسب کند و از اينکه توانستيم بازي باخته را با برد پشت سر بگذاريم خوشحال هستيم.  وي درباره ادامه ليگ براي تيم تراکتورسازي تبريز افزود: ازنظر امتيازي شانس قهرماني داريم اما کار بسيار سختي داريم که اين به همت بازيکنان بستگي دارد و اميدواريم ديدار بعد را نيز با برد پشت سر بگذاريم زيرا هر چه پيش آيد خوش آيد.

يحيي گل محمدي سرمربي تيم ذوب‌آهن مي‌گويد:نتيجه، نتيجه‌اي نبود که ما دوست داشته باشيم. ما براي بردن تلاش زيادي نتوانستيم انجام دهيم. ميل بازيکنان ما براي پيروزي نسبت به حريف خوب نبود و انگيزه آن‌ها نيز بيشتر از بازيکنان ما بود. متأسفانه کارهايي که بايد انجام مي‌داديم، صورت نداديم. با اين حال من اين برد را به کادر فني و بازيکنان تراکتورسازي تبريک مي‌گويم.

مهدي رجب زده نيز مي‌گويد: امروز روز خوب ما نبود و پس از به ثمر رساندن گل، تيم حريف بازي مستقيمي را ارائه داد و با اوت بلند و ضربه ايستگاهي به دنبال موقعيت بودند که عدم تمرکز لازم در تيم سبب شد تا بازي را واگذار کنيم.

وي مي‌افزايد: خطاي زيادي را در نزديکي محوطه جريمه داشته‌ايم و سبب شد تا تيم حريف به گل برسد و امروز شرايط تيم مانند هميشه نبود و متأسفانه بازي را واگذار کرديم.

مهاجم تيم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با بيان اينکه مي‌توانستيم پس از به ثمر رساندن گل نتيجه را حفظ کنيم، خاطرنشان مي‌کند: با توجه به اشتباهاتي فردي که داشتيم نتوانستيم نتيجه را نگاه‌داريم و 3 امتياز اين ديدار را از دست داديم.

گزارش از امير ملک‌زاده

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 9 + 2

  آخرین اخبار
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
تشکيل کميته ويژه براي اجراي پروژه استراتژيک جاده جلفا- کلاله
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.