1395/01/21 - 7 : 48
کد خبر: 11443
به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامي
بليت‌هاي سينما بهمن زنجان نيم‌بها ارائه مي‌شود
احرار خبر: بليت‌هاي سينما بهمن زنجان به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامي، نيم‌بها ارائه مي‌شود.

به گزارش احرار خبر، شهيد سيدمرتضي آويني، همه عمر با برکت خود را در راستاي حفظ ارزش‌ها و احکام اسلامي در قالب هنر صرف کرد و در اين راه خدمات ارزنده‌اي را ارائه کرد، از همين رو پس از شهادت اين هنرمند متعهد در روز بيستم فروردين سال 1372، با پيشنهاد شاعران، نويسندگان و هنرمندان حوزه هنري سازمان تبليغات اسلامي به مقام معظم رهبري، اين روز به عنوان «روز هنر انقلاب اسلامي» نامگذاري شد.

با اين نامگذاري سالانه برنامه‌هاي مختلفي در سراسر کشور و به تبع آن استان زنجان اجرايي مي‌شود، که امسال نيز در اين مناسبت برنامه‌هايي از قبيل برگزاري نشست تخصصي ادبيات پايداري نويسندگان دفاع مقدس با موضوع ادبيات بازداشتگاهي اجرايي مي‌شود.

برگزاري نمايشگاه آثار تجسمي هنرمندان و ارائه نمايش ميداني در مدارس شهر زنجان، سخنراني در نماز جمعه و نشست تخصصي نقد و بررسي فيلم انقلاب، برگزاري مراسم بزرگداشت براي مرحوم فرج‌الله سلحشور نيز از ديگر برنامه‌هايي است که به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامي اجرايي شده و مي‌شود.

در همين راستا و با توجه به اينکه سينما بهمن زنجان نيز متعلق به حوزه هنري استان زنجان است از همين رو امروز مصادف با 21 فروردين‌ماه، بليت‌هاي اين سينما به صورت نيم‌بها ارائه مي‌شود.

مدير سينما بهمن زنجان در همين راستا با اشاره به فرا رسيدن روز شهادت شهيد مرتضي آويني اظهار کرد: به همين مناسبت بليت‌‎هاي سينما بهمن زنجان به صورت نيم‌بها ارائه خواهد شد.

پرويز آزادي با اشاره به اينکه هم اکنون دو فيلم سينمايي «من سالوادور نيستم» و «باديگارد» در روي پرده سينما بهمن است، اضافه کرد: با توجه به محدوديت‌هاي سينما بهمن و تک سالن بودن آن روزانه در دو سانس فيلم سينمايي «من سالوادور نيستم» و در دو سانس فيلم سينماي «باديگارد» اکران مي‌شود.

وي ساعات اکران فيلم سينمايي «باديگارد» را ساعت 16 و 20 اعلام کرد و گفت: با توجه به اينکه نرخ بليت اين فيلم 6 هزار تومان است، روز 21 فروردين‌ماه بليت‌ها به قيمت 3 هزار تومان به فروش خواهد رسيد.

رئيس سينما بهمن زنجان همچنين ساعات اکران فيلم سينمايي «من سالوادور نيستم» را 14 و 18 اعلام کرد و افزود: بليت اين فيلم نيز 6 هزار تومان است و روز 21 فروردين‌ماه به قيمت 3 هزار تومان به فروش مي‌رسد.

آزادي با اشاره به اينکه استقبال از هر دو فيلم روي پرده بسيار مطلوب است، اضافه کرد: در مجموع از سال گذشته تاکنون که فيلم‌هاي خوبي روي پرده وجود دارد، استقبال مردم از فيلم‌ها بسيار مطلوب بوده و گويي آشتي مردم با سينما ايجاد شده است.

وي با اشاره به تک سالن بودن سينما بهمن زنجان گفت: زنجان با جمعيت بيش از يک ميليون و 100 هزار نفر تنها يک سينما دارد که ظرفيت آن 231 نفر است.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 9 + 7

  آخرین اخبار
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.