1395/01/18 - 15 : 24
کد خبر: 11411
قلعه‌نويي: اگر ايران ناامن است چرا AFC ميزباني ديدارهاي افغانستان و عراق را به ما مي‌ده
سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي گفت: اگر ايران ناامن است چرا AFC ميزباني عراق و افغانستان را به ما مي‌دهد، قبول کنيد که دوستان انرژي نگذاشتند.

امير قلعه‌نويي در گفت‌وگو با راديو جوان ضمن تبريک سال نو در خصوص نتايج خوب تراکتورسازي تبريز گفت: ابتدا بايد بگويم که من کاري انجام ندادم و هرچه هست لطف و عنايت خدا و اهل بيت و تلاش مجموعه است. شايد کوچک‌ترين سهم را من دارم و زماني که تيم من نتيجه نگيرد مسئوليتش را قبول مي‌کنم ولي حالا مي‌گويم کوچک‌ترين عضو اين مجموعه هستم.

وي تاکيد کرد: برخي‌ها تراکتورسازي را براي خودشان مي‌خواهند و هر کاري انجام مي‌دهند که به تراکتورسازي ضربه بزنند اما عزت و ذلت دست  خداست و مطمئن باش اگر تلاش کني و ايمان داشته باشي نتيجه خواهي گرفت.

سرمربي تراکتورسازي ضمن تبريک به عوامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: گل‌محمدي و تيمش و مردم خوب اصفهان يک تبريک از همه مي‌‌گيرند خدا کند سپاهان و ما هم امروز نتيجه بگيريم چون اين مسئله براي فوتبال ما خوب خواهد بود.

قلعه‌نويي با تاکيد بر اينکه رفيعي مصدوميت جدي ندارد گفت: تنها دغدغه ما سروش رفيعي بود که کادر پزشکي تلاش مي‌کند او به بهترين شرايط برسد. ما ريسک نکرديم و رفيعي را در ارنج اصلي نگذاشتيم و دعا کنيد که شرايط به شکلي پيش برود که ما امروز اصلا از او بازي نگيريم.

وي از طرفداران تراکتورسازي براي بازي امروز دعوت کرد و گفت: يک برنامه هست که براي ما تبليغ مي‌کند و استقلال و پرسپوليس از اين مسئله سود بردند ولي تماشاگران تراکتورسازي در اين بحث اصلا به ما کمک نکردند. ما دغدغه مالي داريم و اميدواريم اين مسئله حل شود. متاسفانه بحث ميزباني ما در عمان کلي به ما ضرر مالي زده است.

به گزارش فارس، قلعه‌نويي تاکيد کرد: متاسفانه فدراسيون به دنبال اين است که ببيند يک مربي ايراني چه مي‌گويد تا او را بلافاصله احضار کند. روابط عمومي فدراسيون آقاي حسيني هم درا ين زمينه خيلي فعال است و دوستان چون مدام به دنبال انتخابات بودند انرژي خود را براي پيگيري وضعيت ميزباني ايران صرف نکردند. شخصي به نام براتي و يک وکيل خوب در سوئيس داريم که اگر دوستان از اول روي اين بحث انرژي مي‌گذاشتند ما مشکلي پيدا نمي‌کرديم.

قلعه‌نويي افزود: واقعا خنده دار است. ايران يکي از کشورهاي امن دنيا است و اگر ما ناامن هستيم چرا اي‌اف‌سي ميزباني عراق و افغانستان را به ما مي‌دهد. قبول کنيد که دوستان انرژي نگذاشتند. اتفاقا آقاي اسدي که از دوستان من است و در راه‌آهن همبازي من بود اعلام کرده که ما 8 ساعت فرصت را تبديل به 45 روز کرديم ولي بايد قبول کنيم در آن مسئله ميزباني باختيم و اين مسائل ديگر مشکل ما را حل نمي‌کند.

سرمربي تراکتورسازي در ادامه اين گفت‌وگو تاکيد کرد: ما سه نماينده ايران بايد مقابل نمايندگان عربستان انرژي بگذاريم و از نام ايران و ايراني دفاع کنيم هرچند فوتبال قابل پيش‌بيني نيست. ان‌شاءالله سپاهان هم به روزهاي خوبش برگردد و امروز هم برنده شود چون من بازي‌ها را رصد مي‌کنم و مي‌دانم که اين تيم خيلي بدشانس است. آنها تيم خوبي هستند ولي از موقعيت‌هايشان استفاده نمي‌ کنند. اگر امروز ما هم برنده شويم 90 درصد راه صعود طي شده است.

قلعه‌نويي در ادامه اين گفت‌وگو در خصوص برنامه‌هاي رسانه‌هاي ملي گفت: آنجايي که بايد تعريف کنيم همين کار را انجام مي‌دهيم. خيلي برنامه‌ها دلشان براي فوتبال مي‌سوزد مثل برنامه شب‌هاي فوتبالي که جا دارد از عواملش تشکر کنم ولي بعضي برنامه‌ها فقط به دنبال اين هستند که به ورزش فوتبال لطمه بزنند.

سرمربي تراکتورسازي در پايان در خصوص تماشاگران اين تيم گفت: تراکتورسازي متعلق به مردم خوب آذربايجان است. اگر اين تيم پارسال قهرمان مي‌شد عباسي به تاريخ مي‌پيوست ولي يکسري آدم‌ها در اين روزها به دنبال منافع خودشان هستند ولي آنها بدانند امثال عباسي‌ها و قلعه‌نويي‌ها مي‌آيند و مي‌روند و اين نام و خاطرات تراکتورسازي است که به جاي مي‌ماند.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 7 + 2

  آخرین اخبار
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.