1395/01/18 - 15 : 7
کد خبر: 11407
بازگشت پسر 14 ساله به سلامت به آغوش خانواده
ناکامي آدم‌ربايان در اخاذي 4 ميليارد ريالي در بناب
احرار:آدم‌ربايان در اخاذي 4 ميليارد ريالي در بناب ناکام ماندند.

، شايان پسر 14 ساله بنابي در آخرين روزهاي سال 94 وقتي که از مغازه پدرش قصد بازگشت به منزل را داشت، سوار يک دستگاه تاکسي مي‌شود و وقتي متوجه مي‌شود که سرنشينان اين تاکسي ناشناس هستند به فکر خارج شدن از آن مي‌افتد ولي با درب‌هاي بدون دستگيره مواجه شده و تلاش وي با بيهوشي از طرف افراد ناشناس ناکام مي‌ماند.

فرمانده نيروي انتظامي بناب  گفت: بعد از اخذ گزارش ربوده شدن اين پسربچه مراتب در دستور کار کارآگاهان نيروي انتظامي قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتي و با همکاري سربازان گمنام امام زمان (عج) محل اختفاي آدم ربايان شناسايي شد.

رمضان اللهورديان تصريح کرد: بعد از چند روز آدم‌ربايان طي تماس تلفني با اولياي فرد ربوده شده اعلام کردند که در قبال اخذ مبلغ 4 ميليارد ريال حاضر به آزادي فرزند آنها هستند و در غير اين صورت جان وي در خطر است.

وي يادآور شد: با هماهنگي مسئولان قضايي مشخص شد اين فرد به يکي از شهرهاي شرقي کشور انتقال داده شده است که با اعزام گروهي از کارآگاهان زبده دايره آگاهي به شهرستان مورد نظر و با همکاري پليس آگاهي آن شهرستان مأموران پس از انجام کارهاي اطلاعاتي محل دقيق اختفاء شناسايي و سپس در يک اقدام ضربتي فرد ربوده شده را آزاد کردند.

فرمانده نيروي انتظامي بناب با بيان اينکه اين افراد با طرح و نقشه قبلي اقدام به آدم ربايي کرده بودند؛ گفت: در اين عمليات 4 نفر آقا و دو نفر خانم دستگير و پس از انجام تشريفات قانوني فرد ربوده شده به سلامت به آغوش گرم خانواده بازگشت.

اللهورديان در خصوص نحوه ربوده شدن اين فرد توسط افراد ناشناس اظهار کرد: آدم‌ربايان پس از شناسايي محل رفت و آمد اين پسر با استفاده از يک دستگاه تاکسي که از شهرهاي ديگر به بناب انتقال داده شده بود، او را تحت عنوان مسافر سوار نموده و پس از آن وي را مورد ربايش قرار مي دهند و به يکي از شهرهاي شرقي کشور منتقل مي کنند.

اين افسر انتظامي به خانواده‌ها توصيه کرد مراقب رفت و آمد فرزندان خود بوده و در مسير رفت و آمد آنها را زير نظر داشته باشند و در صورتي که با افراد مشکوک مواجه شدند موضوع را سريعاً به اطلاع پليس 110 برسانند تا پليس با اقدامات لازم از بروز چنين کارهايي جلوگيري کند.

پدر پسر ربوده شده نيز طي سخناني ضمن تقدير و تشکر از اقدامات به موقع پليس و نيروهاي امنيتي و قضايي گفت: من مديون پليس هستم و با پيدا شدن فرزندم زندگي دوباره به من بخشيده شد.

وي افزود: فرزندم واقعاً از دست رفته بود و به هيچ عنوان فکر نمي کردم ديگر به فرزندم برسم و از مردم هم مي خواهم هميشه با پليس همکاري داشته باشند.

شايان هم که در اين مدت روزهاي بسيار سختي را گذرانده بود در خصوص نحوه ربوده شدن خود اظهار کرد: من منتظر تاکسي بودم که يک دستگاه تاکسي مرا سوار کرد و به منطقه ديگري بود که متوجه شدم سرنشينان تاکسي غريبه هستند و درب تاکسي نيز دستگيره نداشت.

اين نوجوان بنابي خاطرنشان کرد: بعد از اينکه مرا بيهوش کردند، مرا به يک جاي نامعلوم بردند و اکنون با تلاش نيروهاي انتظامي آدم ربايان دستگير و مرا به آغوش خانواده ام باز گرداندند.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 8 + 7

  آخرین اخبار
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.