1395/01/17 - 20 : 8
کد خبر: 11402
سرمربي پاختاکور: با يک نمايش خوب تراکتور را شکست مي‌دهيم
احرارخبر:سرمربي پاختاکور ازبکستان مي‌گويد تراکتور تيم خوبي است اما به تبريز آمده‌اند که با يک نمايش خوب آن‌ها را شکست دهند.

، نعمان حسن‌اف در نشست خبري پيش از ديدار با تراکتورسازي ايران اظهار کرد: يک بازي سخت را در تاشکند برگزار کرديم. تراکتورسازي تيم خوبي است و بازيکنان خوبي دارد. شناخت خوبي از رقيب‌مان داريم. با توجه به شرايط‌مان در جدول، به امتياز اين بازي نياز داريم تا خودمان را براي دور بعد آماده کنيم. به تبريز آمديم که بهترين فوتبال‌مان را بازي کرده و سه امتياز را کسب کنيم.

او ادامه داد: درست است که در تاشکند اين تيم را شکست داديم اما پيروزي مقابل تراکتور ساده نبود. شناخت‌مان از تراکتورسازي افزايش يافته و تراکتورسازي عملکرد خوبي در آن بازي داشت. با اينکه مقابل اين تيم خوش‌شانس بوديم توانستيم سه امتياز بازي را کسب کنيم.

حسن‌اف با اشاره به حضور پاختاکور در 14 دوره گذشته ليگ قهرمانان آسيا گفت: هميشه سعي کرده‌ايم بهترين عملکرد را داشته باشيم. با وجود اينکه براي ايران تراکتورسازي و مردمش احترام قائليم مي‌خواهيم در اين ديدار پيروز شويم. فرقي نمي‌کند اين بازي در کجا برگزار مي‌شود چرا که ما مي‌خواهيم سه امتياز را کسب کنيم.

سرمربي پاختاکور همچنين اظهار کرد: در اين بازي هيچ محروم و مصدومي نداريم.

حسن‌اف در ادامه درباره تيم‌هايي که شانس بيشتري براي صعود از اين گروه به مرحله بعد دارند گفت: ما با تراکتورسازي و العين بازي کرده‌ايم. اما اکنون تمام تمرکزم روي بازي فرداست. سه تيم اول گروه يعني الهلال، پاختاکور و تراکتورسازي شانس خوبي براي صعود دارند که البته شانس ما هم کم نيست.

در ادامه جمشيد اولتابوئف بازيکن تيم پاختاکور درباره ديدار فرداي تيمش برابر تراکتورسازي گفت: تاکنون عملکرد خوبي داشته‌ايم و اکنون هم براي پيروزي به تبريز آمده‌ايم. اگر نبريم، شرايط خوبي براي صعود نخواهيم داشت بنابراين سعي مي‌کنيم فردا بهترين عملکرد را برابر تراکتورسازي به نمايش بگذاريم.

بازيکن اين تيم اظهار کرد: در شرايط خوبي قرار دارم و روز شنبه يک بازي حساس در ليگ ازبکستان انجام داديم که علي‌رغم ارائه يک بازي بسيار زيبا، اين ديدار با تساوي بدون گل خاتمه يافت. تمام بازيکنان تيم در آمادگي کامل به سر مي‌برند.

سرمربي اين تيم درباره اينکه آيا نگران کمبود بدني بازيکنان جوانش در ديدار با تراکتور نيست گفت: آکادمي پاختاکور يکي از بهترين آکادمي‌هاي آسياست و در بازي قبل هم پس از زدن گل نخست رو به بازي دفاعي آورديم چرا که مي‌خواستيم از گل‌مان دفاع کنيم. من بارها مقابل ايران بازي کرده‌ام و مي‌دانم ايران بازيکنان افسانه‌اي مانند علي دايي دارد که بسيار قدرتمند و فيزيکي هستند. بازيکنان من جوان نيستند و آماده‌اند بهترين عملکردشان را نشان دهند.

جمشيد اولتابوئف بازيکن پاختاکور درباره ميزباني تبريز گفت: براي اولين بار نيست که به ايران مي‌آيم. قبلا در مسابقه‌هاي زير 16 سال به ايران آمده‌ام و ايران را خوب مي‌شناسم و به ميزباني آن‌ها احترام مي‌گذارم. بسيار خوش‌شانس بودم که باز هم به ايران آمدم و از ميزباني ايراني‌ها رضايت دارم.

در پايان نيز سرمربي پاختاکور اظهار کرد: به ميهمان نوازي ايراني‌ها احترام مي‌گذارم. يک همسايه ايراني در ازبکستان دارم که بسيار فرد خوبي است و ايراني‌ها را مي‌شناسم

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 2 + 8

  آخرین اخبار
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.