1395/01/08 - 8 : 41
کد خبر: 11280
بي‌توجهي به نيروي انساني توانمند، غفلت در تحقق اقتصاد مقاومتي است
احرار خبر: مديرکل اقتصاد و دارايي استان اردبيل گفت: بي‌توجهي به نيروي انساني خلاق، ماهر و توانمند در حقيقت غفلت واقعي از تحقق اقتصاد مقاومتي است که تنها راه نجات کشور است.

به گزارش احرار خبر، هاشم مظفري اظهار کرد: مقام معظم رهبري چشم‌انداز دقيق و درستي را از مراحل و مقاطع مختلف اجراي اقتصاد مقاومتي را تبيين کردند تا به عنوان يک استراتژي واقعي مورد توجه و دقت مسئولان قرار گيرد.

وي بيان کرد: بايد در سال جاري تلاش شود تا هر 10 بند مورد توجه رهبري در تحقق اقتصاد مقاومتي بيش از گذشته مورد توجه قرار گيرد چرا که اگر به اين 10 بند عمل کنيم قطعا در پايان سال دستاوردهاي عظيمي را در خوداتکايي داخلي شاهد خواهيم بود.

مديرکل اقتصاد و دارايي استان اردبيل، نقش نيروي انساني متعهد، مجرب را در ثمربخشي سياست‌هاي کلي اقتصاد مقاومتي يادآور شد و گفت: سند راهبردي وزارت براي اولين بار به صورت مدون و کارشناسي‌شده در مسير تحقق صنعت چشم‌انداز 20 ساله، سياست‌هاي کلي نظام، خط و مش و برنامه‌هاي دولت تدبير و اميد و در چارچوب سياست‌هاي کلي اقتصاد مقاومتي که از سوي مقام معظم رهبري ابلاغ شده در سال گذشته به شکل منظم و منسجم و با اهداف نقش‌آفريني فعال در مديريت کارآمد اقتصادي کشور تدوين شده است.

مظفري با اشاره به بررسي سياست‌هاي کلي اقتصاد مقاومتي و ارائه راهبردها در اين حوزه بيان کرد: با عملياتي کردن بندهاي سياست‌هاي کلي اقتصاد مقاومتي و با پويايي اقتصاد کشور از راه تأمين شرايط و فعال‌سازي تمامي امکانات و منابع مالي و به‌کارگيري نيروي متخصص انساني مي‌توان به اهداف مورد نظر دست پيدا کرد.

استاد اقتصاد دانشگاه‌هاي اردبيل، پشتيباني از توليدات داخلي و ايجاد کسب و کار پايدار و در مقابل ايجاد توسعه همه‌جانبه به ويژه با توسعه اقتصادي بسياري از هنجارها و مشکلات اجتماعي مردم و کشور رفع شده و از بين خواهد رفت تا رفاه عمومي به شکل فراگير تحقق پيدا کند.

مظفري با بيان اينکه بايد به دور از نگاه تزئيني و تشريفاتي نگاهي واقع‌بينانه به مشکلات و رفع معضلات و آسيب‌ها داشت، اظهار کرد: در اين زمينه آنچه که مهم به نظر مي‌رسد شناخت دقيق و رصد درست مسائل و مشکلات مختلفي است که قطعا مي‌تواند حرکت به وجود آمده در اين حوزه را شتابي مضاعف ببخشد.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 3 + 6

  آخرین اخبار
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.