1392/9/18 - 14 : 23
کد خبر: 1120
آخرين اخبار انتظامي استان آذربايجان شرقي؛
اخاذ تبريزي سايت کلوب دستگير شد/ سارقان خودرو و ريل هاي راه آهن به دام قانوان افتادند
رييس پليس فتا آذربايجان شرقي گفت: فردي که از طريق شبکه اجتماعي کلوب در فضاي مجازي با اغفال دختران اقدام به اخاذي از آنها مي کرد، دستگير شد.

به گزارش احرار، سرهنگ محمد قاسملو روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: درپي شکايت يکي از شهروندان مبني بر اينکه از طريق سايت اينترنتي کلوب با يک پسر که خود را تاجر معرفي مي کرده آشنا شده و نامبرده با وعده و وعيدهاي واهي وي را اغفال و 280 ميليون ريال اخاذي و حاضر به برگرداندن اين مبلغ نيست، رسيدگي به اين موضوع در دستور کار پليس فتا قرار گرفت.

وي گفت: اقدامات فني لازم معمول و در نهايت هويت اصلي کاربر متخلف شناسايي و به اين پليس احضار و با ارايه مستندات فني به اتهام وارده اعتراف و اعلام کرد به جهت نياز مالي اقدام به اينکار کرده و با اطلاعاتي که از شاکي داشته و مي دانسته که وي مي تواند مبالغي را در اختيارش بگذارد از وي وجه مورد نظر را دريافت کرده است.

رييس پليس فتا استان گفت: با توجه به اينکه هويت ارايه شده از طرف کاربران اينترنتي در فضاي مجازي واقعي نبوده، اعتماد بي جا، موجبات سوء استفاده بعضي از کاربران متخلف را به همراه دارد.

رييس پليس راه آهن آذربايجان شرقي از شناسايي و دستگيري سارقان آهن آلات ريلي در پل هوايي قطور خبر داد.

سرهنگ ساسان قلمي گفت: برابر گزارش واصله مبني بر وقوع سرقت در حوزه ريلي پل هوايي قطور و مسلح بودن احتمالي سارقان به دليل عملياتي بودن منطقه به ماموران آموزش هاي لازم قبل از اعزام به عمليات ارايه شد.

وي ادامه داد: با برنامه ريزي در اين خصوص و اعزام گشت به محل هاي احتمالي وقوع سرقت عوامل مستقر در محل توانستند بعد از تيراندازي هوايي به سارقان که در حال برش دادن خطوط ريلي بودند، آنها به همراه يک دستگاه خودرو سواري آردي و يک دستگاه نيسان وانت متوقف و دستگير کنند.

فرمانده انتظامي جلفا از کشف خودرو مسروقه، دستگيري سارق و همدستان وي و کشف 9 فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ کاظم دهقاني گفت: در پي سرقت يک دستگاه پيکان وانت در اين شهرستان موضوع کشف آن در دستور کار پليس آگاهي قرار گرفت و در اين راستا گشت هاي پليس آگاهي و پيشگيري شهرستان به صورت ويژه و نامحسوس به طور شبانه روزي به گشت و تحقيق پرداختند.

وي افزود: ماموران سارق را به هويت ?رـ م ? در حين رانندگي با خودرو مسروقه شناسايي و دستور توقف خودرو را صادر مي کنند که سارق به جهت آشنايي به منطقه بدون توجه به هشدار پليس اقدام به فرار کرده که با هوشياري عوامل پليس دستگير و خودرو مسروقه کشف مي شود.

رييس پليس جلفا افزود: در تحقيقات علمي و فني پليس، متهم علاوه بر اعتراف به سرقت خودرو از شهرستان جلفا به 9 فقره سرقت ديگر اعم از سرقت موتورسيکلت و سرقت داخل خودرو و لوازم خودرو اعتراف کرد.

وي گفت: در ادامه تحقيقات سارق دو نفر همدست خود و مالخر را لو داد که يکي از آنان به هويت ?الف-ع? دستگير و ديگري به هويت ?ح-ع? به همراه مالخر شناسايي و تحت تعقيب پليس است.

فرمانده انتظامي شهرستان ميانه گفت: در پي افزايش سرقت از ساختمان هاي نيمه کاره در سطح شهر ميانه ، موضوع پيشگيري و کشف سرقت ها بصورت ويژه در دستور کارپليس اين شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ محمد خشتگر افزود: ماموران در حين گشت زني به فردي بنام ?م-ص? مظنون و وي را درحين فروش وسايل مسروقه دستگير و به آگاهي انتقال دادند.

وي گفت: متهم در تحقيقات اوليه به 16 فقره سرقت از ساختمان هاي نيمه کاره اعتراف کرد.

فرمانده انتظامي شهرستان بناب از دستگيري پنج نفر قاچاقچي و 17 توزيع کننده و کشف بيش از 10 کيلو گرم انواع موادمخدر خبر داد.

سرهنگ علي سلطاني وش گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر در يک کار اطلاعاتي، محل فعاليت اين سودا گران مرگ را شناسايي و در يک عمليات پليسي موفق شدند پنج نفر قاچاقچي مواد افيوني را دستگير و مقدار 10 کيلو و 542 گرم مواد مخدر از نوع ترياک را کشف کنند.

وي ادامه داد: در ادامه اين طرح 17 نفر توزيع کننده و خرده فروش نيز دستگير و مقدار 42 گرم مواد مخدر از نوع شيشه، شش گرم از نوع گراس و تعداد چشمگيري آلات مصرف وتوزين نيز کشف وضبط شد.

فرمانده انتظامي سراب از کشف بيش از پنج هزار فقره فيلم مستهجن و مبتذل در اين شهرستان خبر داد.

به نقل از ايرنا، سرهنگ محمد جعفرزاده گفت: در راستاي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و در پي اخبار واصله، پليس اطلاعات و امنيت اين شهرستان شخصي را با هويت مشخص که در يکي از روستاهاي اطراف شهرستان سراب اقدام به تکثير و نگهداري فيلم هاي غير اخلاقي و غير مجاز در مغازه خواربار فروشي مي کرد، شناسايي کرد.

وي گفت: عوامل پليس به محل مورد نظر اعزام و متهم را دستگير و در بازرسي از مغازه موفق به کشف دو دستگاه کيس که حاوي پنج هزار تراک انواع فيلم هاي مستهجن و غير اخلاقي و 400 حلقه لوح فشرده سي دي و دي وي دي شدند.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 7 + 2

  آخرین اخبار
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
بناهاي قديمي روايتگر هويت شهرها
آغاز به کار نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌هاي کشور
يادداشت مسئول بسيج رسانه استان در تجليل از عمليات غرور آفرين سپاه
مجوز احداث دو باب هتل در تبريز صادر شد
جان بخشي دوباره به تعليم و تربيت در روستاي باغ يئري مراغه / دانش آموزان ديگر در مدرسه کانکسي نخواهند بود
آمريکا در حال ميانجيگري بين ايران و اسرائيل
دستگيري سارق زورگير در پوشش مامور
اجراي 31 رشته مسيرگشايي با 20 کيلومتر طول در تبريز
واژگوني مرگبار اتوبوس در گردنه حيران
  پربازدیدترین اخبار
جان بخشي دوباره به تعليم و تربيت در روستاي باغ يئري مراغه / دانش آموزان ديگر در مدرسه کانکسي نخواهند بود
دستگيري سارق زورگير در پوشش مامور
آمريکا در حال ميانجيگري بين ايران و اسرائيل
يادداشت مسئول بسيج رسانه استان در تجليل از عمليات غرور آفرين سپاه
پيشرفت 55 درصدي سنگفرش محور تاريخي «حيدر تکيه سي»
ورود سامانه بارشي جديد به کشور از روز جمعه تا دوشنبه
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
آغاز به کار نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌هاي کشور
بناهاي قديمي روايتگر هويت شهرها
مجوز احداث دو باب هتل در تبريز صادر شد
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.