1394/12/03 - 9 : 38
کد خبر: 10906
احداث کارخانه فولکس واگن آلمان‌ در تبريز
احرار خبر: رئيس شوراي شهر تبريز از آمادگي پزشک ايراني مقيم ايران براي احداث بيمارستان در تبريز خبر داد و گفت: صحبت‌هاي اوليه براي احداث کارخانه فولکس واگن تبريز انجام شده است.

به گزارش احرار خبر به نقل از روابط عمومي شوراي اسلامي شهر تبريز، شهرام دبيري در جلسه شوراي اسلامي شهر تبريز با اعلام اينکه مردم با حضور پرشور در انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان افراد اصلح را انتخاب کنند، اظهار داشت: با شور و نشاطي که در آستانه برگزاري انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان در جامعه وجود دارد اميدواريم اين انتخابات هم همانند انتخابات گذشته به صورت پرشکوه و با حضور اکثريت مردم برگزار شود.

وي با اشاره به برگزاري نمايشگاه توانمندي‌هاي شهر تبريز و استان در آلمان با ارائه گزارشي در خصوص سفر و حضور در اين نمايشگاه گفت: برگزاري اين نمايشگاه در آلمان در راستاي شناسايي توانمندي‌هاي تبريز و استان با توجه به استقبال گسترده‌اي که از اين نمايشگاه شد مفيد بوده و گامي مثبت در خصوص شناسايي و مطرح کردن توانمندي‌ها و ظرفيت‌هاي مختلف تبريز و استان است.

دبيري با اعلام اينکه نظام مهندسي ميزباني سفر وي و شهردار تبريز و حضور در اين نمايشگاه را بر عهده داشت و هزينه‌هاي آن از سوي شهرداري تامين نشده بود، گفت: در طي اين سفر به همراه شهردار تبريز با مسئولان و مقامات شهري شهرهاي هامبورگ و برلين آلمان ديدارهاي کاري مفيدي صورت گرفت.

رئيس شوراي اسلامي شهر تبريز با اشاره به اينکه در آلمان شهرداري‌ها بالاترين مقام حاکميتي و اجرايي در شهر هستند گفت: مديريت يکپارچه و متمرکز شهر در برلين در اختيار شهرداري‌هاست.

دبيري با اشاره به ديدار با سفير کشورمان در آلمان و همچنين ديدار با دکتر رحمانزاده پزشک ايراني ساکن برلين گفت: اين پزشک ايراني از اعلام آمادگي و تمايل خود براي احداث بيمارستان در تبريز خبر داد که در اين راستا از وي براي حضور در تبريزي دعوت به عمل آمد.

وي با اشاره به ديدار با شهردار هامبورگ اظهار داشت: در ديدار با شهردار هامبورگ که همزمان نخست وزير اين ايالت نيز بود موضوع خواهرخواندگي تبريز و هامبورگ مطرح و مقرر شد زمينه‌هاي اين امر مورد بررسي قرار گيرد.

دبيري ديدار با مديران اتاق بازرگاني هامبورگ و همچنين عضو ايراني‌الاصل پارلمان هامبورگ را از ديگر برنامه‌هاي حضور رئيس شورا و شهردار تبريز در هامبورگ عنوان کرد.

رئيس شوراي شهر تبريز با اشاره به اينکه نمايشگاه توانمندي‌هاي فرهنگي و اقتصادي شهر تبريز که به مدت سه روز در محل کنسولگري کشورمان در هامبورگ برگزار شده بود گفت: استقبال بسيار خوبي از نمايشگاه توانمندي‌هاي فرهنگي و اقتصادي تبريز در هامبورگ به عمل آمد.

ايرانيان مقيم هامبورگ و همچنين تجار و بازرگانان استقبال بسيار خوبي از اين نمايشگاه داشتند.

دبيري بازديد از کارخانه بازيافت زباله در هامبورگ، ديدار با سرکنسول کشورمان در هامبورگ، بازديد از برخي پروژه‌هاي شهري و ملاقات با تورهاي گردشگري اين شهر و ملاقات با برخي احزاب فعال در هامبورگ را از ديگر برنامه‌هاي اين سفر کاري برشمرد.

رئيس شوراي اسلامي شهر تبريز همچنين با اشاره به ديدار با مديران کارخانه فولکس واگن اظهار داشت: در بازديد از اين کارخانه و ديدار با مديران اين مجموعه در خصوص ايجاد کارخانه مونتاژ اين برند در تبريز صحبت‌هاي اوليه صورت گرفت

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 2 + 8

  آخرین اخبار
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.