1394/12/02 - 17 : 15
کد خبر: 10899
ظرفيت صعود از گروهمان در آسيا را داريم
رحماني:دلم به ليگ قهرمانان آسيا روشن است/هوادار نتيجه مي‌خواهد
احرارخبر: بازيکن تيم تراکتورسازي گفت: من دلم به مسابقات ليگ قهرمانان آسيا روشن است و فکر مي‌کنم در اين مسابقات مي‌توانيم از گروه خود صعود کنيم.

ختيار رحماني در گفت‌وگو با خبرنگار تسنيم در تبريز، درباره نخستين ديدار اين تيم در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا مقابل تيم الجزيره امارات، گفت:فعلاً ما بازي اين تيم را نديديم اما قطعاً کادر فني مجرب ما اين کار را انجام داده و اطلاعات کافي را در اختيار ما خواهد گذاشت تا در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا نتايج درخشاني کسب بکنيم.

وي تأکيد کرد:به دليل اينکه تيم ما ظرفيت بالايي دارد و به کمک هواداران مي‌تواند در اين مسابقات نيز حرف‌هاي زيادي براي گفتن داشته باشد، من دلم به مسابقات ليگ قهرمانان آسيا روشن است و فکر مي‌کنم در اين مسابقات مي‌توانيم از گروه خود صعود کنيم.

رحماني خاطرنشان کرد:ما در گروه سختي قرار گرفتيم اما نهايت تلاش خود را به کار مي‌گيريم تا بتوانيم از گروه خود صعود کرده و نماينده شايسته‌اي براي فوتبال آذربايجان و کشور ايران باشيم.

بازيکن تيم تراکتورسازي همچنين درباره پيروزي تيمش مقابل سپاهان، اظهار داشت: سپاهان در 2 ديدار قبلي خود نتيجه لازم را به دست نياورده بود و به همين دليل نيز نهايت تلاش خود را در اين ديدار براي کسب 3 امتياز انجام داد.

وي افزود:در ابتداي بازي ما گل بدي دريافت کرديم اما خوشبختانه در ادامه توانستيم خيلي زود بازي را به تساوي بکشانيم.در نيمه دوم، بازي به‌طور کامل در اختيار ما بود و حملات خوبي هم بر روي دروازه تيم حريف تدارک مي‌ديدم که خدا را شکر در دقايق پاياني بازي توانستيم گل دوم را هم بزنيم و 3 امتياز ارزشمندي کسب کنيم.

بازيکن تيم تراکتورسازي خاطرنشان کرد: تنها مشکل ما در حال حاضر اين است که در اکثر بازي‌ها گل اول را دريافت مي‌کنيم اما به‌ هر حال خوشحالم که توانستيم اين ديدار را به نفع خودمان به اتمام رسانده و پس از چند هفته ناکامي، طعم پيروزي را هم بچشيم.

رحماني در مورد شعارهاي هواداران تراکتورسازي عليه بازيکنان اين تيم، گفت: دقايق پاياني بازي به دليل نتيجه نگرفتن ما در زمين مسابقه، تک‌تک هواداران فشار زيادي متحمل مي‌شدند و فکر مي‌کنم اين شعارها در اين دقايق از بازي عادي بود چون هوادار نتيجه مي‌خواهد.

وي تصريح کرد:اين نخستين ديدار ما در اين فصل که هواداران از آن تا اين حد استقبال کرده بودند که اميدوارم آنان به حمايت خود از تيم تراکتورسازي ادامه بدهند چون اين تيم متعلق به همه آنان و مردم آذربايجان است.از همه هواداراني که در اين ديدار ما را تنها نگذاشته بودند تشکر مي‌کنم و اميدوارم بتوانيم جواب لطف آنان را با نتايج خوبي که کسب مي‌کنيم، بدهيم.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 4 + 8

  آخرین اخبار
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.