1394/12/01 - 16 : 52
کد خبر: 10875
هواداران کانديداها هواي رفتگران را هم داشته باشند
احرارخبر:هفتم اسفند، انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري همزمان با هم برگزار مي‌شود و در راستاي اجراي ماده 56 قانون انتخابات مجلس شوراي اسلامي و ماده 40 آئين‌نامه اجرايي آن، تبليغات انتخاباتي کليه نامزدهاي تأييد صلاحيت شده از بامداد روز پنجشنبه 29 بهمن 1394 آغاز شده و در ساعت 8 صبح روز پنجشنبه ششم اسفند يعني 24 ساعت قبل از ساعت شروع اخذ رأي، پايان مي‌يابد.

همه ما روزهايي را به ياد مي آوريم که در ايام انتخابات شهر پر از کاغذپاره‌هاي رنگي مي‌شد و کانديداها در مصرف کاغذ نيز با يکديگر رقابت مي‌کردند، در فضاي کنوني با گسترش فضاي مجازي، رغبت کانديداها به روش سنتي تبليغات همانند گذشته نبوده و البته اين به معناي پيروي همه اين افراد از روش‌هاي مدرن تبليغاتي نيست، هنوز هم رفتگران شهرداري به هنگام شروع روز کاري خود، کابوس کاغذ پاره ها را به همراه خود دارند.

دور از انصاف است که فضاي کنوني تبليغات محيطي کانديدا ا را شبيه گذشته و سال‌هاي دور انتخاباتي اين شهر بدانيم، اکثر شهروندان به اين امر اذعان دارند که شلوغي شهر در ايام انتخابات ديگر مثل گذشته نيست، ولي هنوز هم جاي خالي برنامه‌ريزي تبليغاتي کانديداها و اجراي هدفمند آن در فضايي علمي و مدرن خالي است.

در همين راستا، به جهت ساماندهي به تبليغات محيطي کانديدا، شهرداري تبريز سازه‌هايي را در سراسر شهر تبريز در نظر گرفته تا تبليغات بر روي اين سازه‌ها چسبانده شود.

مدير عامل سازمان زيباسازي شهرداري تبريز در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا در همين خصوص اظهار کرد: تبليغات به غير از مکان‌هاي تعبيه شده توسط شهرداري تبريز ممنوع است.

علي فرخي گفت: به منظور ساماندهي و مديريت مناسب تبليغات کانديداهاي نمايندگي مجلس خبرگان و مجلس شوراي اسلامي، همچنين با هدف مشارکت موثر در برگزاري انتخاباتي پرشور و نيز، جلوگيري از آلودگي بصري در سطح شهر، سازمان زيباسازي شهرداري تبريز اقدام به آماده‌سازي و نصب کارتن پلاس ويژه نصب پوسترها و بنرهاي تبليغاتي در ميادين، خيابان‌ها، معابر، محلات و اماکن عمومي شهر کرده است.

وي با بيان اينکه اکيپ هاي امحاء در صورت برخورد با تبليغات غير از سطوح تعيين شده، نسبت به جمع آوري و امحاء کاغذهاي تبليغاتي اقدام مي کنند، افزود: اکيپ امحاء شهرداري تبريز با همکاري فرمانداري تبريز و نيروي انتظامي به صورت جدي با متخلفين تبليغاتي برخورد مي‌کنند.

وي خاطرنشان کرد: خوشبختانه تا به امروز همکاري ستادهاي کانديداهاي انتخابات مجلس شوراي اسلامي  رضايت بخش بود ولي باز هم کانديداهايي هستند که با تبليغات غير اصولي چهره‌ي شهر را زشت مي‌کنند.

فرخي تصريح کرد: لازم است کانديداها و فعالان ستادهاي آنان، از نصب پوستر و بنرهاي تبليغاتي بر روي ديوارها و مکان‌هايي غير از تابلوهاي ويژه خودداري کنند.

وي با اشاره به مطالعات شهرداري در مکانيابي صحيح سازه‌هاي تبليغاتي گفت: سازه هاي فلزي در 80 نقطه شهري با ارتفاع 2 متر و عرض 5 متر در چهارراههاي اصلي شهر براي تبليغات کانديداهاي مجلس خبرگان در نظر گرفته شد؛ همچنين در حدود 30 هزار کارتن پلاس براي تبليغات 164 کانديداي مجلس شوراي اسلامي در اکثر ميادين شهري نصب شد.

وي همچنين خاطرنشان کرد: نصب بنرهاي تبليغاتي کانديداها هم قوانين ويژه اي دارد، چندين اکيپ از نيروهاي شهرداري بصورت شبانه روزي تبليغات غير مجاز کانديداها را جمع آوري و شعار نويسي ديوارهاي سطح شهر را امحاء و پاکسازي خواهند کرد.

مدير عامل سازمان زيباسازي شهرداري تبريز، با بيان اينکه تبليغات کانديداهاي نمايندگي مجلس شوراي اسلامي منجر به ايجاد شور و نشاط انتخاباتي در سطح شهر مي‌شود، ابراز اميدواري کرد؛ طرفداران کانديداها با رعايت قانون، شهروندان را به حضور پرشور در پاي صندوق‌هاي راي ترغيب کنند

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 6 + 4

  آخرین اخبار
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
تشکيل کميته ويژه براي اجراي پروژه استراتژيک جاده جلفا- کلاله
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.