1394/11/29 - 17 : 30
کد خبر: 10852
فرماندار بناب مطرح کرد
رد هرگونه درگيري بين کانديداها و طرفداران در بناب
احرارخبر:فرماندار بناب با رد هرگونه شايعه‌اي در خصوص درگيري بين کانديداها و طرفداران آنها گفت: تمام اين مطالب از اساس غلط است و الحمدلله فضاي آرامي را در روند برگزاري مقدمات انتخابات در سطح شهرستان شاهد هستيم.

، ولي‌الله فرج‌اللهي صبح امروز در حاشيه جلسه کارگروه امور اجتماعي و فرهنگي شهرستان بناب در گفت‌وگو با خبرنگاران، با تأکيد بر لزوم فراهم کردن زمينه حضور حداکثري مردم در انتخابات اظهار داشت: عوامل اجرايي انتخابات و نظارت با وحدت، همدلي و برنامه‌ريزي تلاش کرده‌اند تا زمينه حضور پرشور و حداکثري مردم را در انتخابات مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي فراهم کنند.

رئيس ستاد انتخابات شهرستان بناب با بيان اينکه اين شهرستان براي برگزاري هرچه پرشورتر انتخابات مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي در هفتم اسفند ماه آماده است؛ تصريح کرد: ويژگي مهم برگزاري انتخابات سالم رعايت بي‌طرفي و پرهيز از جانبداري از سوي مجريان و دست‌اندرکاران انتخابات است.

فرج‌اللهي با بيان اينکه مردم شهرستان بناب نيز همزمان با مردم سراسر کشورمان هفتم اسفند ماه با حضور در پاي صندوق‌هاي رأي حماسه ديگري خلق خواهند کرد؛ گفت: همانگونه که مردم ولايتمدار بناب با حضور پرشکوه در راهپيمايي يوم‌الله 22 بهمن حماسه‌اي به ياد ماندني آفريدند، از شواهد و قرائن پيداست که در انتخابات هفتم اسفند نيز همين مردم حماسه بزرگتري را خلق خواهند کرد.

وي سپس با اشاره به اينکه تمام مقدمات لازم براي برگزاري يک انتخابات پرشور و سالم در شهرستان بناب مهياست، از کانديداهاي انتخابات خواست ضمن اينکه صرفاً از اهداف و برنامه‌هاي خود به مردم مي‌گويند سعي کنند اخلاق را به عنوان يکي از مؤلفه‌هاي اساسي در جريان تبليغات انتخابات رعايت کنند.

فرماندار بناب همچنين از آماده بودن مسائل اجرايي، نظارت و فضاي سياسي براي برگزاري باشکوه انتخابات در سطح شهرستان خبر داد و افزود: با همکاري تمام عوامل انتظامي و امنيتي فضاي آرام و امني براي برگزاري انتخابات فراهم شده است.

فرج‌اللهي در ادامه سخنان خود با رد هرگونه شايعه‌اي در خصوص درگيري بين کانديداها و طرفداران آنها تصريح کرد: تمام اين مطالب از اساس غلط است و الحمدلله فضاي آرامي را در روند برگزاري مقدمات انتخابات در سطح شهرستان شاهد هستيم.

رئيس ستاد انتخابات شهرستان بناب از همکاري يک هزار و 500 نفر به عنوان عوامل برگزاري انتخابات براي برگزاري سالم و قانونمند انتخابات هفتم اسفند ماه در شهرستان بناب خبر داد و گفت: دولت تنها وظيفه حفظ امنيت، بي‌طرفي و برگزاري انتخاباتي پرشور، رقابتي و در شأن نظام در کنار صيانت از آراي مردم را بر عهده دارد که در اين زمينه از هيچ تلاشي فروگذار نخواهد کرد.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 6 + 7

  آخرین اخبار
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
تشکيل کميته ويژه براي اجراي پروژه استراتژيک جاده جلفا- کلاله
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.