1394/11/28 - 7 : 38
کد خبر: 10825
وزير سابق اطلاعات در تبريز هشدار داد
خاطره‌گويي برخي براي اغفال راه امام/ جرياني نامحسوس درپي فتنه جديد/ جولان فاحشه ايراني ساکن انگليس در فتنه 88
احرار خبر: وزير سابق اطلاعات گفت: امروز عده‌اي در کشور مدام از امام خاطره تعريف مي‌کنند که براي گم کردن راه امام صورت مي‌گيرد و اين در حالي است که امام در وصيتنامه‌اش گفته که چگونه سخنان مرا بپذيريد.

به گزارش احرار خبر، حجت‌الاسلام حيدر مصلحي در همايش نهضت روشنگري که در محل حوزه علميه وليعصر تبريز برگزار شد، با اشاره به در پيش بودن انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري اظهار داشت: يکي از مسائل مهم مورد تاکيد رهبري مسئله نفوذ است و تاثيرگذاري نفوذ بر مسير انقلاب که صراط مستقيم بوده و بر اساس معماري امام راحل مسير امامت و ولايت است مورد توجه دشمنان قسم خورده انقلاب بوده و با نفوذ سعي کرده تا در اين مسير خلل ايجاد کند.

وي تاريخچه نفوذ را مربوط به زمان حضرت آدم دانست و گفت: علت خروج حضرت آدم از بهشت نفوذ شيطان در وجود حضرت آدم بود که وي را دچار اشتباه محاسباتي کرد و اصولا کار نفوذ همين است.

مصلحي خاطرنشان کرد: شيطان در تمام مويرگ‌هاي انسان نفوذ مي‌کند و عقبه ديني سنگيني دارد و با بررسي آيات قرآن کريم ابعاد و راه‌هاي نفوذ به خوبي مشخص مي‌شود و نفوذ در تاريخ اسلام نيز رخ داده و نقش سنگيني داشته که موجب ضربات سنگيني بعد از رحلت نبي مکرم اسلام شد.

وي تصريح کرد: يکي از کارهاي نفوذ بعد از اسلام روي کار آمدن بني‌اميه بود و يهود صهيونيزم بني‌اميه را به روي کار آورد و پس از آنکه نتوانستند در جنگ سخت پيامبر(ص) را حذف کنند سعي کردند با جنگ نرم با پيامبر و دين اسلام مقابله کنند و بر همين اساس تمام اقوامي را که به دين اسلام ايمان آورده بودند را بررسي کردند و پس از بررسي و جمع‌بندي به اين نتيجه رسيد که بني‌اميه بهترين قومي است که مي‌تواند به جان اسلام بيافتد.

وي خاطرنشان کرد: امروز يهود صهيونيسم پس از رحلت امام راحل به سراغ جريان‌هاي همراه امام(ره) رفته و با طراحي دقيق براي مقابله با انقلاب اسلامي برنامه‌ريزي کرده و به اين نتيجه رسيده که از درون انقلاب اسلامي براي مقابله با آن کار کند.

راه امام را گم يا فراموش کنيم ملت ايران سيلي خواهد خورد

مصلحي با اشاره به سخنراني رهبري در 14 خرداد سال‌جاري تاکيد کرد: سخنان کليدي در اين مراسم گفته شده و از جمله اينکه اگر راه امام را گم کنيم، يا راه امام را فراموش کنيم و يا اين راه را عمدا فراموش کنيم ملت ايران سيلي خواهد خورد.

وي خاطرنشان کرد: امروز عده‌اي در کشور مدام از امام خاطره تعريف مي‌کنند که براي گم کردن راه امام(ره) صورت مي‌گيرد و اين در حالي است که امام در وصيتنامه‌اش گفته که چگونه سخنان مرا بپذيريد.

خاطره‌گويي موجب گم شدن راه امام مي‌شود

وزير سابق اطلاعات بيان کرد: خاطره‌گويي موجب گم شدن راه امام مي‌شود چون در خاطره اقتضاي جلسه و قبل و بعد گفته نمي‌شود و فقط هدف خاطره‌گو بيان مي‌شود.

نفوذ جرياني و موردي است

مصلحي خاطرنشان کرد: ايجاد جاسوس در کشور در تمام ابعاد و زمينه‌ها از طرف دشمن صورت مي‌گيرد و نفوذ جرياني و موردي را در اين دو مورد داريم.

وي گفت: عده‌اي مامور شده بودند که ترور فيزيکي و ترور شخصيتي را انجام دهند که در زمينه ترور فيزيکي شاهد شهادت دانشمندان هسته‌اي بوديم و در زمينه ترور شخصيتي از «حيز انتفاع» انداختن شخصيت‌هاي خاص و بزرگ بود.

سال 88 با ازدواج‌هاي خاص موجب ترورهاي شخصيتي براي از حيز انتفاع انداختن شخصيت‌هاي خاص صورت گيرد

مصلحي ادامه داد: در سال 88 با طراحي ازدواج‌هاي خاص موجب مي‌شدند تا ترورهاي شخصيتي و از حيز انتفاع انداختن شخصيت‌هاي خاص صورت گيرد و در موقعيت‌هاي حساس به اهداف خاص خود برسد.

دست داشتن 250 نفر از کارکنان و عوامل سفارت انگليس در فتنه

وي يادآور شد: در سال 88 بيش از 250 نفر از کارکنان و عوامل سفارت انگليس در کشور پراکنده شده و برنامه‌هاي خود را به خواص القا مي‌کردند و سرويس‌هاي اطلاعاتي انگليس در ايجاد فتنه در کشورهاي اسلامي سابقه طولاني دارد و دو استراتژي عمده استفاده از خواص و نيز استفاده از اراذل و اوباش است که در کودتاي 28 مرداد استفاده از اراذل و اوباش و فاحشه‌ها را ديديم که در فتنه 88 دقيقا اين اتفاق افتاد.

جولان فاحشه ايراني ساکن انگليس در فتنه 88

مصلحي خاطرنشان کرد: در سال 88 يکي از فاحشه‌هاي ايراني ساکن اروپا با پول کلاني که از انگليس دريافت کرده بود 500 نفر را در تهران سازماندهي کرده بود تا شورش و ناآرامني کنند و اين زن فاسد دستگير شد.

وي عنوان کرد: امروز بعد از برجام دشمن به اين نتيجه رسيده که بايد با نفوذ ابعاد محرمانه‌اي را که تاکنون کشف نکرده‌اند، پيدا کنند و اينکه چرا نتوانسته‌اند انقلاب را در 37 سال گذشته ساقط کنند را پيدا کنند.

ورود 100 هزار خودرو به کشور در مدت يک سال در زمان تحريم

مصلحي در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينکه 100 هزار خودرو در مدت يک سال وارد کشور شده است، گفت: اگر تحريمي وجود دارد و نمي‌توانيم پول مبادله و جابه‌جا کنيم اين پول خودروهاي آخرين سيستم چگونه پرداخت مي‌شود و سئوال دوم اينکه اين پول خودروها چرا براي وسايل و مواد اوليه صرف نمي‌شود.

ايجاد التقاط فکري در حوزه و دانشگاه

وي افزود: ايجاد التقاط فکري از اهداف ديگري است که دشمن در حوزه و دانشگاه دنبال مي‌کند تا اهداف ناب اسلام را با چيزهاي ديگري مخلوط کند و سرنوشتي که سروش از دانشگاه و کديور از حوزه پيدا کرده‌اند به واسطه التقاط فکري است.

مصلحي با بيان اينکه التقاط فکري با برخورد و دستگيري قابل جمع‌آوري نيست، اظهار داشت: يکي از نتايج التقاط فکري انجمن حجتيه است و البته در ساير مذاهب اسلامي فرقه‌هايي ايجاد کرده‌اند و حتي امروز نيز در ميان برخي بچه حزب الهي‌ها و مذهبي‌‌ها تفکرات انجمن حجتيه رخنه کرده است.

وي گفت: امروز دشمن در انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري تلاش دارد تا عده‌اي خاص را به اين جايگاه‌ها برساند و نمونه تاريخي اين امر را در چهره معاويه مي‌بينيم.

در تدارک فتنه جديد

مصلحي با بيان اينکه عده‌اي با چهره نفاق چنان از مقام معظم رهبري دم مي‌زنند که براي عده‌اي از بچه حزب‌الهي‌ها هم گمراه‌کننده است هشدار داد: اين جريان حس نکردني و پيچيده است و در عين حال با نمدمالي و کار تدريجي در حال طراحي فتنه جديدي هستند.

اين مقام اسبق اطلاعاتي ادامه داد: امروز با احساسات مردم بازي نمي‌کنند و به مقدسات، رهبري و امام راحل اهانت نخواهند کرد چرا که حساسيت مردم را درک کرده‌اند.

وي در ادامه اظهار داشت: بايد در انتخابات فضاي ضداستکباري را به اوج برسانيم و فضاي ضداستکباري و ضدآمريکايي راه بيافتد و علاوه بر آن زنده کردن ارزش‌هاي انقلابي را مورد توجه داشته باشيم.

مصلحي يادآور شد: عده‌اي مي‌خواهند فرمايشات و اصطلاحات امام راحل حذف شود و مواضع ضداستکباري تضعيف شود و اين در حالي است که بايد اصطلاحات انقلاب بر سر زبان‌ها بيافتد.

از فتنه در انتخابات 7 اسفند نبايد غافل شد

وي تصريح کرد: از فتنه در انتخابات 7 اسفند نبايد غافل شد و کساني که در فتنه 88 سکوت کردند، لطمه بيشتري از مقابله‌کننده‌ها زدند که نبايد فراموش شوند و مورد غفلت قرار گيرند.

مصلحي خاطرنشان کرد: استفاده از واژه حق‌الناس مورد سوء استفاده عده‌اي قرار مي‌گرفت که با هوشمندي رهبري جلوي اين مساله و سوء‌استفاده گرفته شد.

وي تاکيد کرد: عده‌اي مي‌خواهند ولي فقيه درست کنند که در سياست و حکومت نقشي نداشته باشد و شخصيتي مانند ملکه انگليس را با طرح مسئله‌اي چون شوراي رهبري براي رسيدن به اهداف خود مطرح کنند.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 7 + 3

  آخرین اخبار
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.