1394/11/28 - 7 : 31
کد خبر: 10822
مدير کل جديد بنياد مسکن انقلاب اسلامي استان آذربايجان‌شرقي معرفي شد
احرار خبر: طي مراسمي با حضور مسئولان استاني و کشوري، مدير کل بنياد مسکن انقلاب اسلامي استان آذربايجان‌شرقي معرفي شد.

به گزارش احرار خبر، در اين مراسم از زحمات قربان محمدي قدرداني شده و حافظ باباپور به عنوان مديرکل جديدبنياد مسکن معرفي شد.

 قربان محمدي، مديرکل سابق بنياد مسکن انقلاب اسلامي استان آذربايجان‌شرقي در اين مراسم ضمن قدرداني از تمام افرادي که در طول 20 سال فعاليت وي در اين اداره کل، همراه و همکار وي بوده اند، ابراز کرد: کار در بنياد مسکن تلاش و جديت زيادي را مي طلبد.

وي ضمن تبريک به مدير کل جديد بنياد مسکن انقلاب اسلامي استان، عنوان کرد: بنده بسيار خوشحال هستم که کسي بهتر از من اين مسئوليت را بر دوش مي‌گيرد و همچنين سرمايه اصلي ادارهکل  بنياد مسکن، داشتن پرسنلي با تقوا و مسئوليت‌پذير است.

محمدي با بيا اينکه اگر سطح علمي و تخصصي پرسنل در يک دستگاهي بالا برود، متعاقبا بهره‌وري آن دستگاه نيز افزايش مي‌يابد، عنوان کرد: بنده از اولين روز کاري خود در بنياد مسکن، در فکر ارتقاي تخصص و تحصيلات پرسنل بودم که اکنون بيش از 96 درصد از پرسنل اين اداره کل داراي مدرک بالاتر از کارداني و همچنين 96 درصد نيز بالاي مدرک کارشناسي هستند.

وي ابراز کرد: ميانگين سني در بنياد مسکن انقلاب اسلامي، متوسط 38 سال مي‌باشد که جوان بودن نيروي کار در اين حوزه به بهبود عملکرد و سرعت در انجام کارها کمک خواهد کرد.

مديرکل سابق بنياد مسکن انقلاب اسلامي استان آذربايجان‎شرقي،ضمن قدرداني از عملکرد همکاران در پيشبرد اهداف و وظايف اين اداره، عنوان کرد: تعداد 60 دستگاه ماشين آلات سنگين نو تجهيز کرده‌ايم که استان ما را در اين زمينه از رتبه سه، به رتبه دو رسانده است و اميدواريم با تلاش ها مديرکل جديد اين اداره کل در آينده به رتبه يک کشوري برسيم.

وي افزود: در زمان منصوب شدن بنده به سمت مدير کل  بنياد مسکن انقلاب اسلامي استان، سه عدد ساختمان اداري داشتيم که فرسوده شده بودند و با تلاش پرسنل، تخريب و بازسازي شدند و همچنين تعداد 14 مراکز استان و شهرستان ها از هزينه اداره بنياد مسکن بهره‌مند شدند.

وي اذعان کرد: با بررسي هاي به عمل آمده شاهديم که هر سال يک ساختمان اداري در استان احداث شده است.

محمدي با تقدير از زحمات عمران روستايي و مشاورين آن، گفت: اکنون روستاهاي بالا 20 خانوار مشمول طرح هادي روستايي قرار گرفته اند، وهمچنين تعداد 120 طرح نيز در حال بازنگري و تعداد 70 طرح نيز در دست اجرا مي‌باشد.

وي افزود: تعداد 851 روستا در طرح هادي روستايي ثبت شده‌اند که از اين تعداد 657 روستا تکميل شده و  150 روستا نيز با مشارکت مردم و دهياران در مرحله زيرسازي مي‌باشد که به محض مناسب شدن شرايط آب و هوا شروع  به فعاليت خواهند کرد و همچنين اميد است که تا تيرماه سال 1395 طرح هادي 851 روستا تکميل شوند.

وي گفت: به منظور ساخت و ساز واحدهاي روستايي 600 نفر نيروي متخصص و فني آموزش داده ايم و همچنين اکيب فني 2000 نفري مهارت ديده، ترتيب داده ايم.

وي با اشاره به اينکه شهرستانهاي اهر، هريس و ورزقان از لحاظ کيفيت ساختمان ها در رتبه هاي  19-20 استاني بودند، عنوان کرد: اين شهرستانها تمايل زيادي به باکيفيت بودن ساختمان ها نداشتند و طبق فشارهاي اداره بنياد مسکن توانستيم تاحدودي سازه هاي اين استان را مقاوم کنيم و همانطور که شاهد بوديم اين ساختمان ها در مقابل زلزله هاي شش ريشتري ارسباران، از خود مقاومت نشان دادند.

وي افزود: تعداد 280 هزار واحد مسکوني در سطح روستا موجود است که تعداد 145 هزار واحد نوساز شده اند،  و همچنين طبق نظر بنياد مسکن ساختمان هايي که با مصالح مقاوم ساخته مي‌شوند اگر چيدمان مناسبي نداشته باشند، سازه ي مقاومي نخواهند بود.

وي ضمن قدرداني از مديران اداره ثبت اسناد، ابراز کرد: طي تلاش هاي اداره بنياد مسکن انقلاب اسلامي، از تعداد 280هزار واحد مسکوني روستاني، تعداد 220هزار واحد مسکوني سنددار شده اند.

محمدي گفت: تعداد 17هزار و 700 واحد مسکوني از محل اعتبارات مسکن مهر در شهرهاي زير 25هزار نفر ساخته شده است و اميد است بخش باقي مانده نيز تا شهريور سال 1395، تحويل داده شود و همچنين از محل تسهيلات بازسازي نيز تعداد چهارهزار و 500 واحد ساخته و در اختيار مردم قرار گرفته است.

وي ادامه داد: در طول دهه فجر امسال نيز، پروژه هايي با اعتبار بالغ بر 480 ميليارد تومان در سطح شهر و روستاها به بهره برداري رسيده اند.

وي عنوان کرد: طبق بررسي هاي انجام شده، 61درصد از هزينه‌هاي صرف شده از طريق مشارکت مستقيم مردمي بوده است و 36درصد نيز تسهيلاتي را شامل مي شد که اداره  کلبنياد مسکن در اختيار مردم قرار داده است که در حالت کلي 96 درصد هزينه‌هاي پروژه‌هاي بنياد مسکن از طريق بخش خصوصي و مشارکت مردمي تامين شده است و تنها دو و نيم الي سه درصد، شامل تسهيلات دولتي مي‌باشد.

محمدي افزود: از بين پروژه هاي انجام گرفته،  حدود 800 مورد افتتاح شده اند که 180 مورد نيز آماده مي‎باشند و همچنين حدود 700مورد نيز طبق برنامه ريزي‌هاي انجام شده، امسال شروع خواهند شد.

وي با بيا اينکه اداره بنياد مسکن تمام دستاوردهاي خود را مديون امام خميني(رض)، ابراز کرد: امام خميني(ره) با دعوت مردم به انجام امور خيريه و مشارکت در آن، مردم را به همکاري با اداره بنياد ترغيب کردند.

حافظ باباپور، مديرکل جديد بنياد مسکن انقلاب اسلامي استان نيز در اين مراسم ضمن قدرداني از انتخاب ايشان به اين سمت، ابراز کرد: بنابر تکليفي که به بنده شد، توفيقي حاصل شد که بعد از 26 سال دوري از ديار خود، دوباره فرصتي باشد تا به مردم آذربايجان‌شرقي خدمت کنم.

وي افزود: از تمامي همکاران و افراد حاضر و بخصوص افرادي که در اداره کل بنياد مسکن حضور دارند، تقاضاي همکاري و مساعدت در انجام وظايف موکول شده را دارم؛ چراکه يک دست صدا ندارد و اگر تبادل و تعامل نباشد در کارها پيشرفت نخواهيم کرد.

باباپور ابراز کرد: صداقت در گفتار و کردار بهترين نوع سياست است و بنده با توسل به اين موضوع وظايف خود را به خوبي انجام خواهم داد و در فاز جديدي از همکاري‌ها و خدمت به مردم حضور خواهم داشت.

دراين آيين “حافظ باباپور” که پيش از اين مدير کل بيناد مسکن استان قزوين بود، به عنوان مدير کل جديد بنياد مسکن انقلاب اسلامي آذربايجان شرقي معرفي شد، پيش از اين “قربان محمدي” به مدت 20 سال در اين جايگاه فعاليت داشت.

وي تا پايان دوره خدمت نيز در دفتر مرکزي بنياد مسکن انقلاب اسلامي مشغول به کار مي شود

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 5 + 7

  آخرین اخبار
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.