1394/11/24 - 8 : 10
کد خبر: 10758
بعد از گذشت 4 هفته
جشنواره زمستاني گردشگري سرعين در خط پايان / فرجام خوش براي جشنواره مردمي
احرار خبر: سومين جشنواره زمستاني گردشگري سرعين در حالي امروز در خط پايان به سرانجام رسيد که اين جشنواره با مشارکت بخش غير‌دولتي حال و هواي جذابي را در طي چهار هفته اخير براي حضور گردشگران فراهم آورد.

به گزارش احرار خبر، در مراسمي که در سرعين و محل برگزاري جشنواره زمستاني شهر توريستي سرعين برگزار شد بعد از گذشت چهار هفته اين جشنواره با تمام فراز و نشيب‌ها، تدارک برنامه‌هاي متنوع فرهنگي و هنري، ميهمانان داخلي و خارجي، گردشگران پرشور، هنرمندان و خوانندگان مشهور کشوري و مجريان توانمند با هدف معرفي توانمندي‌هاي بي‌نظير شهر چشمه‌هاي بهشتي سرعين به اتمام رسيد تا کارنامه موفق سومين جشنواره نيز بسته شود.

در آيين اختتاميه‌اي که با حضور مسئولان استاني و کشوري در جوار هتل لاله سرعين برگزار شد خيل مخاطبان و گردشگران از استان‌هاي مختلف آمده بودند تا فرجام خوش جشنواره سوم را که به همت سرمايه‌گذاران بخش غير‌دولتي شامل اصناف، کسبه، صاحبان آب‌درماني‌ها و هتل‌داران برگزار شد، با حال و هوايي  در آخرين هفته برگزاري اين جشنواره را در سرعين به نظاره بنشينند.

جشنواره سوم گردشگري سرعين در فصل زمستان که بر خلاف سال‌هاي گذشته با برنامه‌هاي مختلف فرهنگي، هنري، ورزشي و تفريحي همراه بود در يک هفته اخير زمينه صعود سراسري کوهنوردان به سبلان و همچنين برگزاري مسابقات اسکي قهرماني نوجوانان کشور را فراهم آورد تا در پيست اسکي آلوارس به رقابت بپردازد.

دبير سومين جشنواره گردشگري زمستاني سرعين با مثبت ارزيابي کردن ماحصل و خروجي اين جشنواره گفت: در مجموع بيش از 50 هزار گردشگر و ميهمان و مسافر از اين جشنواره طي روزهاي پاياني هفته بازديد کردند به طوري که به ميمنت برگزاري اين جشنواره ظرفيت اکثر هتل‌ها و ميهمان‌پذيرهاي ما در روزهاي پنج‌شنبه و جمعه پر شده و مملو از حضور گردشگراني بود که سرعين را به عنوان مقصد گردشگري برگزيده بودند.

جعفر بذري با يادآوري اينکه اين جشنواره در طي سال‌هاي آينده تلاش خواهد کرد تا سرعين را از تک فصلي بودن گردشگري خارج کرده و حال و هوايي متفاوت به گردشگري زمستاني آن ببخشد، يادآور شد: ما امروز در هفته پاياني و روز اختتاميه اين جشنواره در کنار تجليل از همراهان صديق در چهار هفته گذشته دو دستگاه خودروي پرايد را به شرکت‌کنندگان در اين جشنواره اهدا مي‌کنيم تا زمينه قدرداني از همت و تلاش همه دست‌اندرکاران و دلسوزان اين مجموعه فراهم آيد.

وي ويژگي ممتاز برگزاري اين جشنواره را در دوره سوم نسبت به دو دوره گذشته حضور و مشارکت خوب بخش خصوصي به همراه نهادهاي دولتي و برخي از مجموعه‌هاي همراه توسعه صنعت گردشگري توصيف کرد و افزود: قطعا مشارکت بخش خصوصي مي‌تواند زمينه‌هاي ايجاد يک تحول اساسي و بنيادين را در اين حوزه بيش از هر زمان ديگر فراهم بياورد.

*جشنواره گردشگري سرعين نمودي از اقتصاد مقاومتي است‌

دبير سومين جشنواره گردشگري زمستاني سرعين گفت: برگزاري سومين جشنواره گردشگري سرعين به همت بخش خصوصي تجلي عيني اقتصاد مقاومتي و تحقق مباني آن است.

‌بذري ‌اظهار کرد: ييلاق ايران به مدت يک ماه ميزبان گردشگران از مناطق مختلف بود تا در قالب جشنواره گردشگري در اين شهر توريستي و چشمه‌هاي بهشتي حاضر باشد و به رونق گرفتن صنعت گردشگري بيش از گذشته کمک کند.

وي اعتماد به بخش خصوصي و سرمايه‌گذاران در اين بخش را سودآور و داراي نتايج شايسته توصيف کرد و ادامه داد: در حالي که اقتصاد نفت براي کشورمان پاشنه آشيل است براي خروج از اين وضعيت بايد روي صنعت گردشگري بيشتر تمرکز کرده و سرمايه‌گذاري‌هاي‌مان را توسعه دهيم.

دبير سومين جشنواره گردشگري زمستاني سرعين شيطنت استکبار جهاني و مزدوران منطقه‌اي آنها را براي به حداقل رساندن قيمت نفت يادآور شد و افزود: بدخواهان براي اينکه انقلاب را به نقطه تسليم بکشانند و خواسته‌هاي نامشروع‌شان را عملي کنند قيمت نفت را به حداقل رسانده‌اند تا اين کشور تحت فشار و گرفتار برخي از مسائل و مشکلات شود.

بذري تصريح کرد: به رغم همه اين فتنه‌گري‌ها اين ملت اجازه نداده تا کشورمان دچار سرافکندگي در مقابل زياده‌خواهي استکبار شود و بر همين اساس در کشور مقام معظم رهبري سياست اقتصاد مقاومتي را طراحي و ابلاغ کرده‌اند.

وي گفت: در همين راستا بر اساس اجراي اصل 44 قانون اساسي واگذاري کارها به بخش خصوصي ثمرات خوبي را به همراه داشته به طوري که سومين جشنواره گردشگري سرعين به همت بخش غير‌دولتي و مردمي تجلي اين اقتصاد مقاومتي است.

دبير سومين جشنواره گردشگري زمستاني سرعين يادآور شد: ما با شعار «لذت زمستان با خانواده»‌ در شهر چشمه‌هاي بهشتي جشنواره سوم را با شکوه هر چه تمام‌تر در سرعين برگزار کرديم تا اين جشنواره مصداق حضور همه‌جانبه مردم در صحنه باشد چرا که اين جشنواره از مردم با مردم و براي مردم بوده است.

بذري بيان کرد: جوانان غيرتمند اين مرز و بوم براي خروج از بن‌بست و رکود به صحنه آمدند تا در ايجاد تحولي عظيم در صنعت گردشگري اين جشنواره را برگزار کنند که بايد به وجود چنين جوانان غيرتمند بومي در برگزاري اين رويداد افتخار کنيم.

وي گفت: بر اساس آماري که ديشب اعلام شد ميانگين اشغال تخت‌ها در ايام برگزاري جشنواره در سرعين 85 درصد بوده که اين آمار براي اين فصل بي‌سابقه است و نشان آن است که ما از رکود در اين حوزه به رکورد رسيده‌ايم.

مديرعامل جامعه صنفي اقامتي استان اردبيل با انتقاد از برخي کارشکني‌ها در مسير برگزاري اين جشنواره‌ و بي‌مهري‌ها و انتقادهاي ناجوان‌مردانه افزود: خوشحال هستيم که در هفته پاياني و آيين اختتاميه اين جشنواره اعلام کنيم که اين جشنواره مسير روشني را با همراهي مردم و مخاطبان‌مان در صنعت گردشگري فراهم کرده و اميدواريم در سال‌هاي آينده اين جشنواره که با کمترين هزينه نسبت به دوره‌هاي گذشته برگزار شد بهتر از اين تداوم پيدا کند.

بذري از همراهي جامعه صنفي تاسيسات اقامتي، آب‌هاي گرم، اصناف و کسبه، فرمانداري، شوراي شهر و شهرداري سرعين و اصحاب رسانه که در انعکاس اين رويداد تلاش و همراهي جدي داشتند قدرداني کرد.

‌مديرعامل انجمن تاسيسات مراکز اقامتي استان اردبيل نيز بيان کرد: اين جشنواره پيش‌درآمدي است تا در نوروز سال 95 سرعين ميزبان ميليون‌ها گردشگري باشد که از نقاط مختلف به اين شهر سرازير شده و امکان بهره‌مندي بيشتر از فضا و شرايط کنوني را به وجود مي‌آورد

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 9 + 2

  آخرین اخبار
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
تشکيل کميته ويژه براي اجراي پروژه استراتژيک جاده جلفا- کلاله
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.