1394/11/22 - 21 : 30
کد خبر: 10749
از سلفي‌هاي عاشقانه با پرچم ايران تا پيشاني‌بند هيهات مناالذله
احرارخبر:سي‌ و هفتمين راهپيمايي 22 بهمن با حضور پرشور نوجوانان، جوانان و نسل سومي‌ها که رويش‌هاي انقلاب اسلامي هستند، با پدران خود و پرچم سه رنگ ايران اسلامي و آتش زدن پرچم آمريکا با افتخار عکس‌هاي سلفي مي‌گرفتند.

سي‌ و هفتمين راهپيمايي 22 بهمن با حضور پرشور نوجوانان، جوانان و نسل سومي‌ها که رويش‌هاي انقلاب اسلامي هستند، همراه بود ضمن آنکه خردسالان و نوجوانان آذربايجاني با در دست داشتن پرچم سه رنگ ايران اسلامي شکوه خاصي به اين جشن داده بودند.

راهپيمايان تبريزي‌ امروز در حالي که شعار مرگ بر آمريکا سر مي‌دادند پرچم ايران اسلامي را با افتخار بر روي دستان خود حمل مي‌کردند، اين حضور حماسي با حاشيه‌هايي همراه بود که به برخي از آنها اشاره مي‌شود:
مرد و زن و پير و جوان به خيابان‌ها آمده‌اند تا حضور خود را به رخ دشمنان بکشانند در اين ميان حضور نوجوانان و جوانان بسيار چشمگير بود.

کودکان و نوجوانان در حالي که بادکنک‌هايي با نوشته‌هاي پيروزي انقلاب اسلامي در دست داشتند، در کنار پدران و مادران خود در اين راهپيمايي باشکوه حضور يافته بودند.

همزمان با جشن سي و هفتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، تيم‌هاي ايثار و امدادگران هلال‌احمر به صورت گسترده در راهپيمايي يوم‌الله 22 بهمن در تبريز حاضر شده بودند.

سيد علي خيالت آسوده ما ايستاده‌ايم ، پيوند با سيد علي ناگسستني است

شماري از نوجوانان که لباس بسيجي بر تن و چفيه بر گردن داشتند با حمل پارچه نوشته‌هايي با عنوان «سيد علي خيالت آسوده ما ايستاده‌ايم»، «پيوند با سيد علي ناگسستني است»، ضمن حمل تصاويري از امام راحل، مقام معظم رهبري و رئيس جمهور راهپيمايي امسال 22 بهمن را حال و هواي ديگري بخشيده بودند.

مراسم بزرگداشت سي و هفتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در تبريز در ميدان نماز و با حضور خانواده‌هاي شهدا، اقشار مختلف مردم، مسئولان، روحانيون همچنين با حضور جانشين فرمانده کل سپاه، نماينده ولي‌فقيه در آذربايجان شرقي، استاندار آذربايجان شرقي، فرمانده سپاه عاشورا و نيروهاي نظامي و نمايندگان مردم تبريز، برگزار شد.

حضور ورزشکاران و رزمي‌کاران که با لباس‌هاي رزمي و ورزشي در راهپيمايي امروز حضور پيدا‌ کرده‌اند، يکي از سوژه‌هاي عکاسان و تصويربرداران در راهپيمايي امروز بود.

دانش‌آموزان دختر با شمايل‌هاي بسيج دانش‌آموزي و چفيه‌هايي بر دوش انداخته، به طور منظم به سمت ميدان نماز تبريز حرکت مي‌کردند.

آمده‌ام بگوييم رهبر انقلابي‌ام جانم فدايت

مادران و پدراني که قدرت راه رفتن نداشتند اما اين بار نيز با ويلچر در راهپيمايي حضور يافته بودند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبريز اعلام کردند: آمده‌ام بگوييم رهبر انقلابي‌ام جانم فدايت.

اما بچه‌هايي که در آغوش پدران و مادران در حاليکه شيشه شير در دهانشان بود با يک دست پرچم ايران اسلامي را در دست گرفته و تکان مي‌دادند و بر دستان کوچک آنها غرور ملي را در انبوه جمعيت نمايان مي‌کرد، کودک ايراني نيز به ايراني بودن خود مي‌بالد.

چرخبال‌هاي ارتش جمهوري اسلامي ايران در طول مسير منتهي به ميدان نماز  تبريز راهپيمايان 22 بهمن تبريز را گلباران کردند.

پرچم 100 متري ايران اسلامي در سي و هفتمين سالروز پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي از صحنه‌هاي ديگر به يادماندني راهپيمايي 22 بهمن 94 بود. اين پرچم در حالي در دستان دختران و پسران حمل مي‌شد که با وجود شعارهاي انقلابي سر مي‌دانند و به ايراني بودن و زندگي در نظام جمهوري اسلامي و داشتن رهبري همچون آيت‌الله امام خامنه‌اي افتخار مي‌کردند.

حضور پررنگ رويش‌هاي انقلاب حرف اول و آخر را مي‌زد

سي‌ و هفتمين راهپيمايي 22 بهمن با حضور پرشور نوجوانان، جوانان و نسل سومي‌ها که رويش‌هاي انقلاب اسلامي هستند، با پدران خود و پرچم سه رنگ ايران اسلامي و آتش زدن پرچم آمريکا با افتخار عکس‌هاي سلفي مي‌گرفتند.

راهپيمايان با در دست داشتن بنرهايي با مضمون «لبيک يا خامنه‌اي»، «مطيع امر رهبريم»، «ذلت نمي‌پذيريم» و پرچم‌ ايران و سردادن شعارهاي «مرگ بر آمريکا»، «مرگ بر اسرائيل»، «مطيع امر رهبريم» وارد مسير راهپيمايي شدند.

دست نوشته‌هاي مردم در اين راهپيمايي کاملا رنگ و بوي ضداستکباري و البته انتخاباتي دارد. برخي از اين دست نوشته‌ها اينگونه‌اند؛ «در غيرت ما ذلت نمي‌گنجد»، «آنها که خواب آمريکا را مي‌بينند خدا بيدارشان کند»، « حضور در انتخابات آگاهي است. بصيرت است»، «مصالحه با شيطان خيانت است به قرآن».

برخي افراد و گروه‌هاي سياسي اقدام به نصب پوسترهاي تبليغاتي خود در راهپيمايي 22 بهمن کرده بودند.

بيشتر جوانان و دانش‌آموزان حاضر در راهپيمايي در حالي که پيشاني بند هيهات مناالذّله را داشتند بر روي صورت خود پرچم ايران اسلامي را کشيده بودند و با افتخار آن را به همگان نشان مي‌دادند.

حضور کانديداها با همراهي طرفداران در راهپيمايي امسال 22 بهمن توجه همگان را به خود جلب مي‌کرد

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 9 + 5

  آخرین اخبار
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
تشکيل کميته ويژه براي اجراي پروژه استراتژيک جاده جلفا- کلاله
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.