1394/11/21 - 22 : 12
کد خبر: 10743
آيت الله شبستري:
حضور در راهپيمايي و انتخابات يک وظيفه شرعي و ملي است
احرارخبر:امام جمعه تبريز توجه به توصيه‌هاي مقام معظم رهبري در مورد حضور پر شور در راهپيمايي‌ها و انتخابات را مورد تاکيد قرار داد و گفت: حضور در راهپيمايي و انتخابات يک وظيفه شرعي و ملي است.

آيت الله محسن مجتهدشبستري امشب در مراسم يادواره شهداي محله کوچه باغ تبريز با گراميداشت فرا رسيدن دهه فجر انقلاب اسلامي اظهار داشت: در تمام تواريخ ايام و روزهاي سرنوشت‌سازي هستند که در اين ايام خاص برنامه‌هايي اجرا مي‌شود و در تمام کشورها به مناسبت ايامي چون روز استقلال برنامه‌هايي در نظر گرفته مي‌شود.

امام جمعه تبريز خاطرنشان کرد: برنامه دهه فجر در ايران متفاوت با ديگر ايام سرنوشت‌ساز در کشورهاي ديگر بوده و همراه با راهنمايي است.

وي تاکيد کرد: راهپيمايي‌هاي که قبل از پيروزي انقلاب در مدت 15 سال رخ داد موجب خشم و وحشت کفار شد و استکبار جهاني و رژيم پهلوي از اين راهپيمايي‌ها حساب مي‌بردند و به همين خاطر اين راهپيمايي‌ها تداوم يافت.

آيت الله مجتهد شبستري افزود: دشمنان و استکبار از همواره در صحنه بودن مردم که اظهار وفاداري به نظام اسلامي و رهبري است حساب برده و جرات دست درازي به کشور را ندارند.

وي گفت: برکات حضور در صحنه و ولايت ولي‌فقيه در جامعه عامل پيروزي و تداوم انقلاب هستند و بايد از اين دو عامل همواره برخوردار بوده و تبعيت از رهبري مد نظرمان باشد.

نماينده ولي فقيه در آذربايجان‌شرقي خاطرنشان کرد: رهنمودهاي رهبري همواره حکمت‌آميز بوده و براي مصلحت کشور و دنيا و آخرت است و هميشه بايد گوش به فرمان رهبري باشيم.

وي تاکيد کرد: حضور مردم در صحنه و راهپيمايي‌ها اين پيام را دارد که مردم از انقلاب اسلامي نااميد نشده‌اند و پايبند به انقلاب اسلامي هستند و بايد همواره حضور مردمي در صحنه حفظ و تداوم يابد.

عضو مجلس خبرگان رهبري به مصاديق مفاسد در قبل از انقلاب اسلامي اشاره کرد و گفت: مفاسد سراسر کشور را گرفته بود و خبري از اسلام و قرآن نبود ولي به برکت انقلاب اسلامي دست استعمار از اين کشور کوتاه شد و اگر امروز به کشورهاي استعمار زده توجه کنيم نعمت انقلاب را بيشتر درک مي‌کنيم.

وي يادآور شد: حضور در راهپيمايي بسيار مهم است و در کنار آن آزمون عملي ديگري نيز پيش رو داريم که همان انتخابات است و در انتخابات برخلاف راهپيمايي ميزان حضور مردم به صورت دقيق و مستند مشخص شده و دشمن بيشتر حساب مي‌‌برد.

آيت الله مجتهدشبستري توجه به توصيه‌هاي مقام معظم رهبري در مورد حضور پر شور در راهپيمايي‌ها و انتخابات را مورد تاکيد قرار داده و گفت: حضور در راهپيمايي و انتخابات يک وظيفه شرعي و ملي است و جمعي از مراجع تقليد بر اين مسئله تاکيد کرده و آن را توصيه مي‌کنند.

وي بيان کرد: در کنار حضور در انتخابات بايد به انتخاب افراد اصلح نيز توجه شود و از ميان افرادي که شوراي نگهبان حداقل صلاحيت آنان را تاييد کرده افراد صالح‌تر انتخاب شوند.

نماينده ولي فقيه در آذربايجان‌شرقي يادآور شد: اگر اهل مسجد و نمازهاي جمعه و جماعات در انتخابات شرکت نکنند افراد ديگري پاي صندوق راي آمده و افراد زاويه‌دار و کساني را که تعهد کافي ندارند را انتخاب مي‌کنند.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 8 + 6

  آخرین اخبار
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
تشکيل کميته ويژه براي اجراي پروژه استراتژيک جاده جلفا- کلاله
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.