1394/11/16 - 10 : 35
کد خبر: 10684
رئيس دانشگاه علوم پزشکي تبريز خبر داد
دريافت مجوز ايجاد انستيتو سلول‌هاي بنيادي و طب بازساختي
احرارخبر:رئيس دانشگاه علوم پزشکي تبريز گفت: با ارائه گزارش به معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري و حمايت استانداري توانسته‌ايم مجوز ايجاد انستيتو سلول‌هاي بنيادي و طب بازساختي را در استان دريافت کنيم.

محمدحسين صومي در جشن انقلاب و مراسم افتتاح همزمان 7 مرکز بهداشتي، درماني در سطح استان آذربايجان‌شرقي و تحويل 50 دستگاه آمبولانس در تالار وحدت دانشگاه تبريز با اشاره به برنامه‌هاي دولت در زمينه بهداشتي و درماني اظهار داشت: در سال‌هاي گذشته کمبود زيادي در زمينه‌هاي درماني و بهداشتي وجود داشت و حرمت انسان‌ها به فراموشي سپرده شده بود و امروز شرايط تغيير يافته است.

رئيس دانشگاه علوم پزشکي تبريز ادامه داد: امروز موفقيت‌هاي زيادي شامل حال دانشگاه علوم پزشکي تبريز شده و در زماني که دانشگاه تحويل شد بدهي زيادي داشتيم و اين در حالي است که در سال 93 بيش از 30 ميليارد تومان نيز وضعيت مثبت داشته‌ايم.

صومي عنوان کرد: تملک دارايي‌هاي در دانشگاه علوم پزشکي تبريز 5 برابر شده و بيش از 155 خانه بهداشت در مدت 8 ماه بهره‌برداري شده و 30 بيمارستان دولتي با تجهيزات جديد مجهز شده و 100 مرکز بهداشتي درماني را تجهيز و بازسازي کرديم.

وي خاطرنشان کرد: علاوه بر حوزه توسعه فيزيکي در زمينه تجهيز نيز کارهاي زيادي انجام شده و در اين ميان سوق دادن امکانات براي ارتقاي زيرساخت‌هاي لازم بوده که اين امر در سال‌هاي آتي خود را نشان مي‌دهد.

صومي بيان کرد: امروز 50 دستگاه آمبولانس در استان توزيع مي‌شود و تا 6 ماه آينده به 140 دستگاه خواهد رسيد و همه بيمارستان‌ها به آمبولانس‌هاي جديد مجهز خواهند شد.

وي گفت: پروژه‌هايي نيز با  60 ميليارد تومان اعتبار در مجموعه علوم پزشکي تبريز و بيمارستان امام رضا(ع) افتتاح خواهد شد و علاوه بر اين مسائل در زمينه بعد نرم‌افزاري نيز توسعه خوبي داشته‌ايم که يکي از اين موارد رسيدگي درماني و بهداشتي به حاشيه شهرها است.

رئيس دانشگاه علوم پزشکي تبريز تصريح کرد: اتفاقات و موفقيت‌هاي نادري در حوزه سلامت در استان و کشور رخ داده و تلاش مي‌کنيم تا پايان سال 95 پروژه‌هاي لازم مجهز شود.

صومي گفت: بيشترين رسوب استعدادهاي درخشان دانشگاه‌هاي شمال‌غرب کشور در دانشگاه علوم پزشکي تبريز رخ مي‌دهد و اين نيروها آينده دانشگاه را مي‌سازد.

وي گفت: امروز جشن هزارمين پيوند کليه را در استان برگزار کرديم و اين در حالي بود که در سال 92 اين تعداد بسيار محدود بود و اولين پيوند مغز استخوان نيز در استان صورت گرفته است.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 1 + 4

  آخرین اخبار
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.