1394/11/15 - 9 : 6
کد خبر: 10668
کسب مقام دوم مسابقات قهرماني کشور توسط تيم ووشو زنجان
احرار خبر: دبير هيئت ووشو استان زنجان با اشاره به برگزاري مسابقات انتخابي تيم ملي ووشو انتخابي تيم ملي گفت: تيم ووشو زنجان در بخش ساندا موفق به کسب مقام نايب قهرماني اين مسابقات شد.

به گزارش احرار خبر، غفار اماني در زنجان با اشاره به برگزاري مسابقات انتخابي تيم ملي در رشته‌هاي ساندا و تالو اظهار کرد: اين مسابقات طي روزهاي 11، 12 و 13 بهمن‌ماه در استان قم برگزار شد.

وي با بيان اينکه مسابقات امسال از سطح کيفي خوبي برخوردار بود، اضافه کرد: تيم استان زنجان نسبت به سال‌هاي گذشته بسيار خوب عمل کرد و موفق شديم تا در هر دو بخش نتايج خوبي کسب کنيم.

دبير هيئت ووشو استان زنجان با اشاره به اينکه امسال همه تيم‌ها با قدرت تمام در مسابقات شرکت کرده بودند، تصريح کرد: در بخش ساندا سه ووشوکار زنجاني به فينال مسابقات راه پيدا کردند که موفق به کسب يک مدال طلا و دو نقره شدند و در بخش تالو هم يک برنز و يک نقره براي تيم استان زنجان کسب شد.

اماني اضافه کرد: تيم هيئت ووشو استان زنجان با 6 ووشوکار و سه مربي در بخش ساندا و 6 ووشوکار و يک مربي در بخش تالو در مسابقات قهرماني کشور شرکت کرده بود که در بخش ساندا مسعود انصاري يک طلا، مهدي محمدي و افشين سليمي دو نقره کسب کردند.

وي تصريح کرد: در بخش تالو نيز مجيد حسن‌لو ووشوکار زنجاني موفق به کسب يک مدال نقره در بخش دائوشو و يک مدال برنز در بخش گوئن‌شو شد.

وي تصريح کرد: تيم ووشو زنجان در اين مسابقات از نظر کسب مدال با استان اصفهان برابر بود اما اصفهان در ريز نتايج نسبت به زنجان برتر بود و موفق به کسب مقام قهرماني مسابقات شد و تيم استان زنجان مقام نايب قهرماني را به خود اختصاص داد.

دبير هيئت ووشو استان زنجان در ادامه به برگزاري مسابقات ووشو قهرماني جوانان کشور انتخابي تيم ملي اشاره کرد و ادامه داد: اين مسابقات در تاريخ 19، 20 و 21 بهمن‌ماه در شاهرود سمنان برگزار خواهد شد و تيم استان زنجان در اين دوره مسابقات پنج سانداکار و 6 تالوکار دارد.

اماني در پايان اظهار داشت: طي سال‌هاي اخير سطح کيفي ووشوکاران زنجان بسيار بالا رفته است به صورتي که در اين مسابقات چهار استان کشور با ووشو‌کاران زنجاني در اين مسابقات شرکت مي‌کنند.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 9 + 8

  آخرین اخبار
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.