1394/10/30 - 7 : 36
کد خبر: 10453
اعزام هيئت ديگري از زنجان به هند طي ماه‎هاي آتي
احرار خبر: رئيس اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و کشاورزي استان زنجان گفت: هيئت ديگري طي ماه‎هاي آينده از استان زنجان به کشور هند اعزام خواهد شد.

به گزارش احرار خبر، غلامحسين جميلي با اشاره به تصميمي که سال گذشته به منظور تبديل استان به قطب برق، الکترونيک و فناوري اطلاعات گرفته شد، اظهار داشت: اين تجربه حدود 25 سال پيش در کشور هند اجرا شده است.

رئيس اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و کشاورزي استان زنجان با بيان اينکه کشور هند مسير و طرح مذکور را طي سال‎هاي گذشته طي و به نتايج خوبي نيز دست يافتند، تصريح کرد: روش و فکر منطقي در زمينه اجراي مصوبه تبديل استان به قطب برق، الکترونيک و آي تي اين بود که از تجربيات کشور هند استفاده کنيم، چرا که با اين اقدام مسير موردنظر سريع‎تر طي مي‏‌شد.

اين مسئول با بيان اينکه نتيجه اين شد که در زمينه شهرک آي تي از کشور هند کمک بگيريم، اضافه کرد: هند به دليل داشتن تجربيات زياد در اين راستا و استقرار دفاتر نمايندگي شرکت‎هاي بزرگ آمريکايي و اروپايي دانش بالايي در زمينه فناوري اطلاعات يا آي تي دارد.

جميلي با تاکيد بر اينکه حضور در کشور هند فرصت بزرگي براي استان زنجان بود، ادامه داد: با توجه به بازديدها و مذاکرات صورت گرفته اميدواريم با يک برنامه‌‏ريزي خوب اين مسير و ارتباط با هند را پايدارتر دنبال کنيم. 

وي از اعزام هيئت ديگري طي ماه‎هاي آينده به کشور هند خبر داد و خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌‏ريزي‎هاي صورت گرفته از تجربيات هند در زمينه فناوري و نانو دارو استفاده خواهيم کرد.

رئيس اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و کشاورزي استان زنجان با اشاره به پيگيري همکاري‎ها با کشور هند، يادآور شد: در خلال سفر هيئت تخصصي از استان به هند، در اجلاس بزرگ سرمايه‏‌گذاري ايالت (تلانگانا) نيز شرکت داشتيم.

اين مسئول با بيان اينکه در اجلاس بزرگ سرمايه‌‏گذاري ايالت «تلانگانا» کشور هند بيش از 20 کشور مختلف حضور داشتند، اظهار کرد: همچنين در اين اجلاس شرکت‎هاي بزرگ هندي نيز شرکت کرده بودند.

جميلي بيان داشت: حضور در اجلاس بزرگ سرمايه‏‌گذاري کشور هند فرصت خوبي را فراهم ساخت تا هيئت استان زنجان با مسئولان دولتي، وزرا و هيئت‎هايي که از کشورهاي مختلف آمده بودند، ملاقات‎هايي را داشته باشيم.

وي با تاکيد بر اينکه در ملاقات‎ها و مذاکرات صورت گرفته خواسته‎ها و انتظارات دو طرف بيان شد، اضافه کرد: طي اين سفر به هند، تفاهم‏نامه‏‌اي نيز بين استان زنجان با شهر «حيدرآباد» هند امضا و منعقد شد.

رئيس اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و کشاورزي استان زنجان افزود: مقرر شد بر اساس مفاد تفاهم‎نامه منعقد شده سطح همکاري دو استان زنجان و حيدرآباد را به دفتر نمايندگي ارتقا دهيم.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 2 + 5

  آخرین اخبار
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
تشکيل کميته ويژه براي اجراي پروژه استراتژيک جاده جلفا- کلاله
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.