1394/10/30 - 7 : 32
کد خبر: 10451
فراخوان ملي براي طراحي نشان تبريز 2018 برگزار مي شود
احرار خبر: مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي از برگزاري فراخوان ملي براي طراحي و انتخاب نشان تبريز 2018 خبر داد.

به گزارش احرار خبر، انتخاب تبريز به عنوان شهر نمونه گردشگري جهان اسلام در 2018 موجب شده تا مسئولان دست اندرکار و مرتبط با اين حوزه از هم اکنون اقدامات لازم را در خصوص آماده سازي اين شهر براي ميزباني شايسته از گردشگران داخلي و خارجي و ايجاد زيرساخت هاي لازم براي دستيابي به اهداف مورد نظر انجام دهند و برگزاري سومين نشست شوراي سياست گذاري گردشگري تبريز 2018 نيز با همين رويکرد صورت گرفت.

برگزاري فراخوان ملي براي طراحي نشان تبريز 2018

مدير کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي پيش از ظهر سه شنبه در اين نشست با اشاره به برگزاري فراخوان ملي براي طراحي نشان تبريز 2018 اظهار داشت: اين فراخوان آماده است و بزودي براي جمع آوري بهترين طرح ها براي معرفي تبريز 2018 منتشر مي شود.

فرزين حق پرست ادامه داد: دبيرخانه شورا با طراحي سايت ويژه تبريز 2018 ، تعيين چارت شوراي سياست‌گذاري، شرکت در نمايشگاه گردشگري قشم، اتخاذ تدابير لازم براي شرکت در چندين نمايشگاه بين المللي در داخل و خارج ايران درصدد معرفي جاذبه هاي تبريز به بهترين شيوه ممکن است.

وي مهمترين بخش در توسعه گردشگري را تبليغات عنوان کرد و افزود: در اين حوزه بايد نقش و حضور بخش خصوصي جدي تري شود و لازم است در نگاه­ به توسعه گردشگري و تبريز 2018 ، علاوه بر رويکردهاي کالبدي و شهرسازي ابعاد سياسي، اجتماعي و بازرگاني را هم مورد توجه قرار دهيم.

دبير شوراي سياست گذاري گردشگري تبريز 2018 با تاکيد بر برندسازي مناسب با تلفيق نمادهاي تاريخي و شهري در حوزه گردشگري  تصريح کرد: با توجه به اهميت تاريخي منطقه شمال غرب کشور و پتانسيل هاي گردشگري آن، آماده‌سازي مسيرهاي گردشگري منطقه با محوريت تبريز 2018 با همکاري استان‌هاي همجوار ضروري است و خوشبختانه مسيرهاي گردشگري بين استاني در اين خصوص طراحي و آماده‌سازي شده است.

مجموعه استان از فرصت انتخاب تبريز به عنوان شهر نمونه گردشگري استفاده کند

معاون سياسي و امنيتي استاندار آذربايجان شرقي نيز در اين نشست  انتخاب تبريز را فرصت ارزشمندي دانست که مجموعه استان بايد براي نهايت بهره مندي را از آن تلاش کنند و تاکيد کرد: اين اتفاق يک رخداد ملي و فرابخشي است و بايد از نگاه‌هاي بخشي در اين ارتباط به جد پرهيز شود.

سعيد  شبستري خياباني همچنين يادآور شد: سياست و رويکرد دولت تدبير و اميد نهايت استفاده از توان و ظرفيت بخش غيردولتي است و معتقديم دولت بايد سياست‌هاي خود را ابلاغ کرده و بخش خصوصي اين سياست گذاري‌ها را عملي کند.

محمد صادق پورمهدي معاون عمراني استاندار آذربايجان شرقي نيز در اين جلسه خواستار برنامه ريزي عملياتي شد و گفت: بايد با علم به نقشه راه مشخص براي سال 2018 حرکت شود.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 3 + 5

  آخرین اخبار
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
تشکيل کميته ويژه براي اجراي پروژه استراتژيک جاده جلفا- کلاله
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.